خرید پودر سنگ رنگی

پودر سنگ رنگی بسته بندی شده و فله با کیفیت ممتاز و ارسال مستقیم از کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی به تمامی استان های کشور با قیمت مناسب انجام می شود. فروش پودر سنگ رنگی در رنگ های مختلف و نیز پودر سنگ سفید معمولی ، سوپر ، پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم و … برای استفاده در صنایع ساختمانی و مشاغل دیگر مانند تولید موزائیک ، سنگ فرش و فعالیت های هنری و تزئینی در تخصص ماست.

برای خرید پودر سنگ رنگی تهران و قم که از سنگ های با کیفیت استان قم تهیه شده است با ما تماس بگیرید. پودر سنگ رنگی اصفهان نیز از سنگ های مرغوب معادن منطقه جوشقان تامین می گردد که در کشور در درجه اول کیفیت قرار دارند. خاک سنگ رنگی یک محصول کمیاب و پر کاربرد است که از برخی سنگ های خاص تولید می شود و موارد مصرف آن در امور تزئینی ساختمانی می باشد.

پودر خاک سنگ رنگی

تفاوت انواع پودر سنگ

تفاوت پودر سنگ رنگی با خاک سنگ سفید در نوع سنگ های کوبیده شده است. سنگ های موجود در معادن رنگ بندی های متنوعی دارند. بیشتر تولید پودر سنگ که برای مصرف ساختمانی و صنعتی استفاده می شود از سنگ های کربناته مثل سنگ آهک تهیه می گردد. سنگ های کربناته یعنی سنگ هایی که از خانواده کربنات کلسیم هستند ، بسیار فراوانند و در حدود ۴ درصد پوسته کره زمین را تشکیل می دهند. این سنگ ها که به صورت سنگ آهک ، دولومیت ، گچ و … هستند ، سفید رنگ می باشند و بخوبی به عنوان مواد اولیه برای صنایع و مشاغل مختلف بکار می روند.

اما برای تولید پودر سنگ رنگی باید از سنگ های رنگی استفاده نماییم. این محصول معمولا از سنگ های رنگی و زینتی گران قیمتی نظیر سنگ مرمر تهیه می شود. در تولید آن از رگه هایی که در معادن وجود دارد بهره می بریم. خاک سنگ رنگی در رنگ های زرد ، قرمز ، سبز ، نارنجی ، خاکستری ، سیاه و … وجود دارد. پودر سنگ سفید معمولا برای تهیه ملات و مواد اولیه مصرف می شود در حالی که پودر رنگی بیشتر کاربرد زینتی و نماسازی دارد.

خاک سنگ رنگی

تولید پودر سنگ رنگی

همان طور که پیشتر گفته شد ، برای تولید خاک سنگ رنگی باید از سنگ های رنگی استفاده شود چون سنگ های رایجی مثل سنگ آهک ، گچ و کربنات کلسیم سفید رنگ هستند. اکسید های فلزی اهمیت زیادی در تولید این محصول دارند. پودر تولید شده از سنگ هایی مثل اکسید آهن ، سنگ مرمر ، سنگ میکا ، خاک اخرا ، ترکیبات سیلیسکا و سنگ ملاکیت ، رنگی می شود. البته این کانی های معدنی به فراوانی سنگ های کربناته نیستند و معمولا به صورت رگه هایی در معادن یافت می گردد که در نتیجه میزان تولید آن کمتر از پودر سنگ معمولی است.

کاربرد خاک سنگ رنگی در تهیه بتن رنگی ، تولید بلوک و آجر و رنگی کردن آسفالت است. خاک سنگ رنگی نقش رنگدانه را دارد و برای مصارف هنری مثل مجسمه سازی ، پتینه کاری و تابلوی نقش برجسته هم استفاده می شود.