بهترین مارک وازلین

وازلین یکی از مهم ترین چربی های مورد مصرف در تولید مواد آرایشی و بهداشتی و یا امور صنعتی است که از هیدروکربن های معدنی تولید می شود. وازلین مرغوب فاقد بو و طعم بوده و رنگ سفید شفافی دارد. همچنین میزان چربی آن زیاد است و غلظت بالایی هم دارد. وازلین معمولا به صورت ترکیبی از مواد آرایشی و کرم ها و لوسیون ها است اما برای کسانی که قصد دارند این محصول را به شکل خالص به عنوان یکی روغن نرم کننده پوست استفاده نمایند ، به صورت خالص در بسته بندی های مختلف نیز عرضه می گردد.

وازلین خود یک مارک تجاری می باشد که به محصولی به نام ژله پترولیوم اطلاق می شود. برند وازلین در اختیار یک شرکت آمریکایی است اما به دلیل شناخته شدن با این اسم ، تمامی محصولات ژله پترولیوم با نام وازلین توسط مردم شناخته می شود. به دلیل اینکه وازلین یکی از محصولات جانبی تولید شده از تصفیه نفت خام است ، کشور هایی که دارای منابع نفتی هستند قادر به تولید این محصول می باشند. کشور ما هم یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت در جهان می باشد و مسلما قادر به تولید وازلین است. وازلین با کیفیت های مختلفی در ایران تولید می گردد که بستگی به نوع کاربرد آن دارد. با کیفیت ترین نوع این محصول ، وازلین بهداشتی و دارویی است زیرا برای مصارف پزشکی و آرایشی کاربرد داشته و مستقیما بر سلامت انسان تاثیر گذار می باشد.

بهترین مارک وازلین های بهداشتی قادر به نگهداری آب به مدت طولانی هستند که سبب مرطوب شدن پوست می شود. همچنین از وازلین در تولید صابون ، کرم های مرطوب کننده ، پاک کننده ها ، نرم کننده و … استفاده می گردد. وازلین در درمان ترک پوست پا و دست ، خشکی پوست ، موخوره ، خشکی لب و تقویت ابرو و مژه هم کاربرد دارد. تولید وازلین با کیفیت نیازمند گذراندن مراحل مختلف فیلتراسیون و انجام آزمایشات متعدد است تا محصولی با کیفیت تولید گردد.

بهترین مارک وازلین در ایران کدام است؟

مورد مصرف وازلین اهمیت زیادی در انتخاب مارک آن دارد. همان طور که گفته شد ، این محصول دارای دو نوع وازلین بهداشتی و وازلین صنعتی است که هر یک کاربرد های مخصوص به خود دارند. وازلین بهداشتی برای مصارف شخصی و در حجم کم معمولا از داروخانه ها قابل تهیه است. اما بهترین مارک وازلین بهداشتی و صنعتی در حجم عمده و در بشکه های ۵۵ کیلوگرمی و یا ۱۷۵ کیلوگرمی توسط مجموعه سینا تولید به بازار عرضه می گردد. کیفیت و مرغوبیت وازلین سینا تولید به حدی بالا است که بیشتر تولید آن به کشور های همسایه همچون عراق ، ترکیه و ترکمنستان صادر می شود. وازلین سینا تولید دارای کیفیت ممتاز ، برگه آنالیز فنی ، بسته بندی استاندارد و فاقد مواد زیان آور است.