فروش پودر سنگ صادراتی

پودر سنگ صادراتی سینا تولید به دلیل کیفیت بالا ، تنوع زیاد و بسته بندی های متنوع در میان صادر کنندگان محترم شناخته شده است. کارخانه تولید پودر سنگ (خاک سنگ) سینا تولید با ده ها سال سابقه تولید در کشور از تجربه و اعتبار بالایی برخوردار بوده و محصولات با کیفیت و مناسب صادرات را به کشور های همسایه از قبیل عراق ، ترکیه ، ارمنستان ، افغانستان و قطر صادر می نماید. انواع پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم تولیدی در این مجموعه با استفاده از معادن سنگ مرغوب ، تجهیزات تولید پیشرفته و پرسنل حرفه ای ، از نظر کیفیت و قیمت در کشور کاملا بی رقیب است. همکاری گسترده مجموعه سینا تولید با صادر کنندگان و بازرگانان گرامی طی سالیان متمادی سبب شده تا پودر سنگ سینا تولید برای صادرات با هیچ گونه مشکلی مواجه نشده و به محصولی روتین برای ارسال به دیگر کشور ها تبدیل شود.

پودر سنگ صادراتی سینا تولید

پودر سنگ یا به عبارتی خاک سنگ یک ماده معدنی بسیار پر کاربرد ، بخصوص در صنایع ساختمانی و راه سازی است. از سنگ های مختلفی برای تهیه پودر سنگ استفاده می شود که هر یک دارای کاربرد ها و ویژگی های خاص خود است. کارخانه سینا تولید از سنگ های کربناته برای این منظور استفاده می نماید. پودر سنگ آهک و پودر سنگ کربنات کلسیم تولید شده در این مجموعه از غلظت کلسیمی بالا و ناخالصی های اندک برخوردار می باشد که همین امر ، این محصول را برای مصرف در صنایع گوناگون به گزینه مناسبی تبدیل نموده است.

از طرفی به دلیل وجود تجهیزات پیشرفته در مجموعه سینا تولید ، امکان تولید پودر سنگ آهک فراوری شده به صورت پودرآهک زنده میکرونیزه و پودر آهک هیدراته نیز وجود دارد. همچنین ما قادر به تولید انواع پودر سنگ کربنات کلسیم مش بندی شده از سایز درشت تا ابعاد میکرونیزه مش ۲۵۰۰ و مش ۳۵۰۰ می باشیم. طیف گسترده محصولات قابل تولید در کارخانه پودر سنگ سینا تولید ، حجم عمده و چند هزار تن در ماه ، بسته بندی های متنوع (از کیسه ۲۵ کیلوگرمی تا جامبوبگ یک تنی و پالت) و همچنین قیمت غیر قابل رقابت پودر سنگ صادراتی سینا تولید ، دلایل اصلی توجه بالای صادر کنندگان به محصولات این مجموعه است.

پودر سنگ صادراتی

قیمت پودر سنگ صادراتی چگونه تعیین می شود

همان طور که گفته شد ، انواع گوناگونی از پودر سنگ صادراتی از قبیل پودر سنگ آهک ، پودر سنگ کربنات کلسیم ، پودر سنگ نمره ، پودر سنگ کربنات کلسیم میکرونیزه ، پودر سنگ آهک میکرونیزه و … قابل تولید است که هر یک قیمت خاص خود را دارد. از طرفی کشور مقصد هم تاثیر بسزایی در قیمت پودر سنگ صادراتی خواهد داشت. نوع بسته بندی و کیسه مورد نظر ، میزان سفارش ، روش پرداخت مبلغ و برخی موارد دیگر هم در تعیین قیمت پودر سنگ صادراتی لحاظ می گردد. برای آگاهی از قیمت این محصول و یا خرید و صادرات آن با ما تماس حاصل نمایید.