کارخانه تولید آهک و پودر سنگ قم

پودر سنگ قم در انواع گوناگون و از سنگ های کربناته ، مرمریت و گرانیت تهیه می شود. کیفیت بالای پودر سنگ قم و تنوع آن که به صورت رنگی و سفید بوده و همچنین طیف گسترده مصارف این نوع پودر سنگ در صنایع ساخت و ساز ، فولاد سازی ، فیلر و … سبب شده مصرف کنندگان پودر سنگ توجه خاصی به پودر سنگ تولید شده در استان قم داشته باشند.

پودر سنگ قم

کارخانه پودر سنگ قم

کارخانه تولید آهک و پودر سنگ سینا تولید در استان قم واقع شده و جهت تولید پودر سنگ از معادن غنی سنگ این استان سود می برد. ما با در اختیار داشتن دستگاه های سنگ شکن مناسب ، آسیاب های حرفه ای و سرند هایی با سایز های گوناگون قادر به تولید پودر سنگ قم با دانه بندی یک دست ، خلوص بالا ، رنگ بندی متنوع و در بسته بندی های مختلف هستیم. قیمت پودر سنگ تولیدی در مجموعه سینا تولید نیز به دلیل تناژ بالای تولید و در اختیار داشتن معادن اختصاصی آهک و کربنات کلسیم ، بسیار ارزان و رقابتی می باشد.

قرار گیری کارخانه پودر سنگ قم در مرکز کشور ، سبب دسترسی به کلیه شهر ها و کاهش هزینه های ارسال محصول شده است. گروه سینا تولید افتخار دارد برای سالیان متمادی اقدام به عرضه آهک و پودر سنگ به صنایع و کارخانجات تولید سیمان و مصالح ساختمانی ، رنگ سازی ، برخی مناطق شهرداری در شهر های مختلف و … نموده است. تولید پودر سنگ قم به صورت معمولی ، سوپر ، درجه یک و ممتاز و به صورت بسته بندی شده انجام می گیرد.

به اطلاع صاحبان صنایع ساختمانی ، کارخانجات و مصرف کنندگان پودر سنگ در سراسر کشور می رساند ، به منظور خرید پودر سنگ قم با کیفیت و قیمت استثنائی با بخش بازرگانی گروه سینا تولید تماس حاصل فرمایید.