خرید پودر سنگ سفید درجه یک سینا تولید

خرید پودر سنگ (خاک سنگ) درجه یک سینا تولید به دلیل کیفیت مرغوب و ممتاز این محصول است. پودر سنگ تولیدی در این مجموعه که از کوبش انواع سنگ های آهک ، کربنات کلسیم ، مرمر و … تولید می شود ، یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی به دلیل عدم ترک خوردن ، شوره زنی و تغییر رنگ است. برای تولید خاک سنگ سینا تولید ، انواع سنگ های استخراج شده از معادن مرغوب کشور که عبارتند از معادن سنگ جوشقان اصفهان ، قم و الیگودرز ، در دستگاه های سنگ کوبی و آسیاب حرفه ای کوبیده و پودر می شود.

هدف مصرف کنندگان از خرید پودر سنگ ، جهت استفاده از آن در امور ساختمانی ، فعالیت های هنری ، تولید آسفالت و تولید محصولات شیمیایی است. پودر سنگ را می توان با گچ ، سیمان سفید و سیاه ترکیب نموده تا ملاتی با چسبندگی زیاد برای درز گیری ، ساخت نما و دیوار کشی به دست آید. ویژگی خاص خاک سنگ ، افزایش چسبندگی و استحکام است و همچنین موجب ضد آب شدن و جلوگیری از نفوذ پذیری سازه می شود. یکی از رایج ترین مصارف آن را می توان اختلاط پودر سنگ و سیمان سفید دانست که کاربرد گسترده ای در بند کشی کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه و سالن ها دارد.

خرید پودر سنگ هنری هم برای مجسمه سازی ، ساخت گیفت ، تابلوی نقش برجسته و قالب سیلیکونی انجام می شود. استفاده از پودر سنگ آهک در تولید سیمان از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان آن را ماده اصلی در تولید سیمان دانست. همچنین اگر در ترکیب بتن از خاک سنگ استفاده شود ، مقاومت آن را برابر نفوذ آب و ترک خوردگی افزایش خواهد داد. پودر سنگ جزء مصالح ساختمانی ارزان قیمت است و مصرف آن علاوه بر مزایایی که گفته شد ، سبب کاهش هزینه های ساخت و ساز هم می شود.

خرید خاک سنگ

خرید پودر سنگ سینا تولید

خرید پودر سنگ به صورت فله ای و یا کیسه ای انجام می شود. خاک سنگ فله ای در بونکر های ۱۰ تا ۳۰ تنی به مقاصد مختلف در سراسر کشور ارسال می گردد. پودر سنگ کیسه ای هم در بسته بندی های ۲۵ تا ۴۰ کیلوگرمی و یا حتی جامبوبگ یک تنی قابل عرضه است. قیمت هر تن پودر سنگ با توجه به نوع و بسته بندی آن مشخص می گردد. به همین دلیل برای خرید اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری ، قیمت پودر سنگ را از کارشناسان بخش بازرگانی سینا تولید جویا شوید. ارسال بار با توجه به مقدار آن ، توسط وانت بار ، خاور ، کامیون و تریلی انجام می گیرد.