معرفی پودر سنگ شفق

پودر سنگ شفق یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع پودر خاک سنگ در کشور است که در استان قم تولید می گردد. پودر سنگ شفق قم بسیار سفید و درخشان است و قابل استفاده در مصارف مختلف مانند نماسازی ، بند کشی کاشی و سرامیک (در ترکیب با سیمان سفید) و … است. خاک سنگ شفق به خوبی سرند شده و دارای دانه بندی یک دست و نرم می باشد. این محصول فاقد ذرات درشت و مواد نامطلوب مانند خرده سنگ ، گچ و مواد دیگر است.

فروش خاک سنگ شفق

پودر سنگ شفق قم دارای کیفیت صادراتی است. این محصول کاربرد های مختلفی در مشاغل ساختمانی دارد و همچنین برای تولید برخی محصولات با کاربرد روزمره هم استفاده می شود. خاک سنگ شفق افزودنی بتن است و در تهیه ملات هم به صورت گسترده ای بکار می رود. این محصول به دلیل رنگ سفید ، قیمت ارزان و در دسترس بودن ، سبب کاهش هزینه های ساخت و ساز می گردد. همچنین در مصارف دیگر جهت خوراک دام ، ضدعفونی ، آسفالت ریزی ، ایزوگام ، سفیدکاری و بسیاری موارد دیگر مصرف می شود.

به دلیل کیفیت بالای سنگ شفق ، علاوه بر تولید پودر سنگ از این محصول ، آن را در اندازه بندی های دیگری که به نام سنگ نمره نامیده می شود نیز تولید می نماییم. سنگ شفق نمره ۱ تا ۶ در امور ساختمانی به وفور کاربرد دارد. پودر خاک سنگ شفق در کنار پودر سنگ جوشقان و پودر سنگ الیگودرز ، جزء با کیفیت ترین و پر طرفدارترین انواع خاک سنگ در کشور است با این تفاوت که قیمت پودر سنگ شفق نسبت به نمونه های دیگر ارزان تر می باشد. این محصول با وجود رنگ بسیار سفید ، سایز ریزدانه و نرم ، قابلیت اختلاط بالا با سیمان و مصالح ساختمانی و نیز قیمت بسیار مناسب ، در موارد مصرف گوناگونی نظیر ساخت و ساز ، زیرسازی راه ها و جاده ها ، شفته ریزی ، تصفیه آب آشامیدنی ، گندزدائی اماکن آلوده و عفونی ، دفن زباله ، مجسمه سازی و … استفاده می شود.

این مجموعه بزرگترین تولید کننده انواع پودر سنگ جوشقان ، آهک ، مرمریت ، سفید و رنگی ، با تولید مرغوب ترین محصولات و بسته بندی در کیسه های ۲۵ تا ۴۰ کیلوگرمی ، نیاز بسیاری از صنایع ، مشاغل و مصرف کنندگان را در سراسر کشور تامین می نماید. از جمله ویژگی های خاک سنگ شفق می توان به کیفیت مرغوب ، رنگ سفید ، دانه بندی استاندارد ، بسته بندی مناسب ، قیمت ارزان ، تامین دائمی و ارسال سریع محصول اشاره نمود. به منظور خرید پودر سنگ و یا آگاهی از ویژگی ها و موارد مصرف آن ، با بخش بازرگانی کارخانه سنگ کوبی تماس حاصل نمایید.