پارافین از کجا بخریم ؟

پارافین یکی از مشتقات نفتی است که انواع بسیار گوناگونی داشته و برای کاربرد های متعددی می توان از آن استفاده نمود. روغن پارافین یا پارافین وکس یک چربی قابل اشتعال است که بسیار خوب و تمیز می سوزد و در تولید شمع از آن استفاده می کنند. شاید این سوال که پارافین را از کجا تهیه کنیم برای شما هم ایجاد شده باشد ولی ابتدا باید به این نکته توجه داشت که این ماده برای مصارف مختلفی همچون شمع سازی ، پارافین تراپی و موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این مصارف نیاز به پارافین مختص به خود دارد زیرا پارافین ها از نظر ویژگی ها با هم متفاوت هستند.

مهم ترین و پر کاربرد ترین نوع این محصول ، پارافین شمع سازی می باشد. همانطور که از نام آن مشخص است ، برای ساخت شمع مورد استفاده قرار می گیرد. اما پارافین شمع سازی هم دارای انواع گوناگونی همچون پارافین کلره ، پارافین مایع ، پارافین جامد و پارافین ژله ای می باشد که برای ساخت شمع های زینتی ، وارمر و معمولی کاربرد دارد. کیفیت پارافین شمع سازی بر اساس میزان روغن و درجه اشتعال آن مشخص شده که می تواند بر اشک دار بودن یا نبودن ، ایجاد دود و تمیز سوختن شمع تاثیر بگذارد.

کاربرد مهم دیگر پارافین در موارد بهداشتی و درمانی است. پارافین تراپی یا پارافین درمانی یکی از روش های مسکن برای کاهش دردهای مفصلی است که البته جهت جوانسازی پوست هم مصرف می گردد. پارافین مورد استفاده برای پارافین تراپی دارای ویژگی های خاصی است و نمی توان از همه انواع پارافین برای این منظور استفاده نمود. قیمت محصول مورد مصرف در پارافین تراپی از نوع پارافین بهداشتی است که چندین بار تصفیه شده و فاقد هر گونه ناخالصی زیان آور می باشد. در پاسخ به این سوالات که پارافین برای پارافین تراپی از کجا بخریم ؟ یا اینکه پارافین بهداشتی از کجا بخرم ؟ باید گفت که داروخانه ها مطمئن ترین منابع تهیه آن هستند.

پارافین را از کجا تهیه کنیم

کارخانه تولید پارافین سینا تولید بزرگ ترین تولید کننده پارافین صنعتی در کشور است. این مجموعه قادر به تولید انواع پارافین جامد با درصد های مختلف روغن بوده و اقدام به عرضه عمده پارافین در بشکه های ۵۵ کیلوگرمی و ۱۷۵ کیلوگرمی به مقادیر تناژ می نماید. کیفیت بالای پارافین سینا تولید سبب شده تا بخش زیادی از تولید آن به کشور های دیگر صادر گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پارافین با بخش بازرگانی کارخانه تولید پارافین سینا تولید تماس حاصل نمایید.