تولید کننده وازلین بهداشتی و دارویی

وازلین یک محصول پتروشیمی و ترکیبی از هیدروکربن های نیمه جامد تصفیه شده است که دارای مصارف بهداشتی و صنعتی متنوعی می باشد. چربی خاص موجود در وازلین سبب شده تا از آن به عنوان پایه اولیه برای تولید بسیاری از کرم ها و لوسیون ها استفاده شود. وازلین دارای خواص درمانی فراوانی نظیر نرم کنندگی ، پوشش دهندگی ، تسریع در بهبود زخم ها و … است. وازلین بهداشتی با تشکیل یک لایه سطحی بر روی پوست سبب حفظ رطوبت آن شده و علاوه بر این اینکه نرمی پوست را به همراه دارد ، همچنین جذب مواد دارویی را تسهیل می نماید.

انواع وازلین بهداشتی

وازلین یک ماده روغنی و پایدار است. وازلین بهداشتی بر طبق استاندارد BP/USP به دو دسته تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

وازلین آرایشی و بهداشتی : به عنوان یک بستر برای تولید کرم ها و پماد ها مصرف می شود. وازلین بهداشتی فاقد مواد سمی بوده و با پوست بدن سازگار است. وازلین بهداشتی سبب حفظ رطوبت پوست بدن شده و از آن برای تولید محصولات مرطوب کننده و تقویت کننده پوست بدن ، لب ، مو ، مژه ، ابرو و … استفاده می شود..

وازلین دارویی و درمانی : در صنایع تولید دارو از آن به عنوان پایه تولید برخی دارو ها و کرم ها نظیر کرم سوختگی ، پماد درمان زخم بستر و … استفاده می شود.

برخی از مصارف وازلین بهداشتی

– تولید انواع کرم ها و لوسیون ها و پماد های روغنی

– پیشگیری و درمان ترک های پوستی مربوط به دوران حاملگی

– نرم و لطیف سازی پوست های خشک

– درمان موخوره و تقویت رشد مژه و ابرو

– جلوگیری از رنگ گرفتگی پوست در هنگام رنگ کردن مو ها

– درمان خشکی و ترکیدگی لب

فروش وازلین بهداشتی

گروه سینا تولید به عنوان تولید کننده وازلین بهداشتی و داروئی با کیفیت درجه یک در کشور ، اقدام به تامین نیاز بسیاری از تولید کنندگان کرم ها و لوسیون ها بهداشتی و درمانی در سراسر کشور می نماید. وازلین بهداشتی تولیدی این مجموعه ، کاملا سفید رنگ ، جامد و با کیفیت بوده و در بشکه های ۵۵ کیلوگرمی و ۱۷۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود.