فروش آهک هیدراته در تهران از دو منظر حائز اهمیت است. اول اینکه آهک هیدراته یکی از مهم ترین مواد اولیه در بسیاری از صنایع محسوب می شود. صنعت ساختمان سازی بدون استفاده از آهک قابل تصور نیست. همچنین در صنایع دیگری مانند تصفیه آب و فاضلاب ، تولید مواد موبر ، صنایع ذوب آهن و تولید فولاد هم به شدت نیازمند استفاده از آهک هیدراته (آهک شکفته) هستند. دومین مورد این است که استان تهران به عنوان مهم ترین ، پر جمعیت ترین و صنعتی ترین استان کشور محسوب شده و مسلما بیشترین نیاز ممکنه را به مصرف آهک هیدراته در صنایع موجود در خود دارد.

با توجه به آلودگی هوا در تهران ، بسیاری از کارخانجات تولیدی مجوز فعالیت ندارند ، بنابراین نزدیک ترین کارخانه آهک هیدراته به تهران که امکان فروش آهک هیدراته در تهران را داشته باشد ، کارخانه آهک هیدراته واقع در استان قم است. کارخانه آهک هیدراته سینا تولید در استان قم قرار داشته و یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین انواع آهک هیدراته را در کشور تولید می نماید.

آهک هیدراته تولید شده در این کارخانه بر خلاف بسیاری از تولیدکنندگان آهک هیدراته در کشور که به شکل دستی و سنتی عمل می کنند ، با استفاده از دستگاه های نوینی همچون سیستم پیشرفته هیدراتاسیون تولید می شود. کیفیت آهک هیدراته تولیدی در این مجموع ، مطلوب جهت استفاده در کلیه صنایع در استان تهران می باشد. مجموع مزایایی نظیر خلوص بالای ۹۲ درصد ، دانه بندی میکرونیزه ، رنگ کاملا سفید و بسته بندی مناسب موجب شده تا کارخانه آهک هیدراته سینا تولید با بسیاری از صنایع ساختمانی ، تولیدی و خدماتی واقع در استان تهران ، همکاری نزدیکی داشته باشد.

فروش آهک هیدراته در تهران جهت امور ساختمانی

آهک هیدراته یکی از اصلی ترین مواد برای شفته ریزی سازه ها و یا آب بندی استخر می باشد. ایجاد یک بستر مستحکم ، بخصوص در زمین هایی با خاک شنی و رسی ریزدانه که پایداری اندکی دارند ، با استفاده از آهک هیدراته میسر می شود. آهک هیدراته که با نام های آهک شکفته یا آهک مرده یا آهک آبدیده هم معروف است ، برای تهیه انواع مختلف ملات همچون ملات باتارد هم مصرف می شود. آهک هیدراته به عنوان بستر عالی در ساخت راه ها و جاده ها کاربرد دارد زیرا مانع از رشد گیاهان ناخواسته شده و از مسیر ، محافظت می نماید.

قیمت فروش آهک هیدراته در تهران

تولید آهک هیدراته در کارخانه آهک سینا تولید با قیمت و شرایط بسیار مناسبی انجام می شود که از جمله دلایل آن می توان به استفاده از دستگاه های به روز ، دارا بودن معدن اختصاصی و نزدیک به محل کارخانه و حجم تولید بسیار بالا اشاره نمود که تولید آهک هیدراته را در این مجموعه کاملا به صرفه نموده است. با توجه به اینکه نیاز سالیانه در استان تهران به آهک هیدراته بسیار بالا می باشد ، ما با فراهم آوری شرایط لازم ، امکان تولید میزان بسیار زیادی آهک هیدراته جهت پاسخگویی به نیاز تهران را ایجاد نموده ایم.

به اطلاع صنایع تولیدی و خدماتی در استان تهران می رساند ، کارخانه آهک سینا تولید اقدام به تولید و فروش آهک هیدراته در تهران با قیمت بسیار به صرفه و خلوص بالای ۹۲ درصد ، در بسته بندی های متنوع می نماید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی یا خرید محصول ، با دفتر فروش تهران تماس حاصل فرمایید.