کارخانه سود پرک گوهر شیمی در سال ۱۳۷۷ به منظور تولید سود سوز آور راه اندازی شد. این کارخانه با نام اصلی پترو گوهر پارس در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در استان خوزستان قرار دارد. کارخانه سود پرک گوهر شیمی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سود پرک ۹۸ درصد (کاستیک سودا) در کشور بوده و دارای گواهی نامه ISO 9001 : 2088 است و میزان فراوانی از نیاز صنایع داخلی به سود پرك را تامین می نماید. از جمله ویژگی های مثبت و مزایای کارخانه تولید سود پرک گوهر شیمی ، حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می باشد که سبب دسترسی آن به اکثر تولید کنندگان مواد پتروشیمی و همچنین دسترسی به بنادر تجاری و راه آهن سراسری است.

سود پرک گوهر شیمی از کیفیت مطلوبی برخودار است و بر طبق برگه های آنالیز و MSDS به خریداران عرضه می شود. در مجموعه پترو گوهر پارس برای تولید سود پرک با خلوص ۹۸ درصد تا ۹۹ درصد از روش ممبران استفاده شده و ماده اولیه آن سود مایع ۴۸ درصد تا ۵۰ درصد است. صنایع مختلفی نظیر صنایع پتروشیمی ، صنایع غذایی ، تولید چرم و نساجی ، کاغذ سازی و … از سود پرک گوهر شیمی استفاده می کنند. بسته بندی سود پرک در این مجموعه بنا به نیاز بازار انجام می شود. برای مصارف داخلی از کیسه دوجداره پلی اتیلن – پلی پروپیلن لمینیت شده به وزن ۲۵ کیلوگرم استفاده می گردد. برای سفارشات صادراتی هم کیسه جمبوبگ یک تنی از جنس پلی پروپیلن به عنوان پوشش کیسه های ۲۵ کیلوگرمی مصرف می شود. همچنین می توان در صورت درخواست ، کیسه ها را بر روی پالت چوبی استرچ پیچ به وزن یک تن قرار داد.

سود پرک گوهر شیمی

امروزه در بازار داخلی ، برند سود پرک گوهر شیمی از اعتبار زیادی بر خوردار بوده و در کنار دیگر برند های سود پرک کاسیتک در کشور ، نیاز صنایع مختلف و هم وطنان گرامی را بر طرف می نماید. خلوص سود پرک تولیدی در حد ۹۸ درصد با ۱ درصد ضریب خطا بوده و به طور کامل در آب محلول می شود. رنگ سفید ، آنالیز قابل قبول ، بسته بندی مناسب و امکان تحویل کالا به هر میزان ، از جمله ویژگی های مطلوب و مزایای سود پرک گوهر شیمی به شمار می آید.