قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ (خاک سنگ) سینا تولید را به صورت روزانه از بخش بازرگانی این مجموعه دریافت نمایید. ارزان ترین قیمت پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ شفق ، پودر سنگ رنگی و سفید ، پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم ، پودر سنگ برای مجسمه سازی و امور ساختمانی را از بخواهید. با وجود کیفیت ممتاز خاک سنگ سینا تولید ، به دلیل بهره گیری این مجموعه از امکانات و تجهیزات مدرن ، قیمت محصولات تولیدی رقابتی و ارزان بوده و جهت استفاده از مشاغل مختلف مناسب است.

قیمت روز پودر سنگ به چه عواملی بستگی دارد

قیمت پودر سنگ در ابتدا بستگی به نوع سنگی دارد که از معادن استخراج شده و کوبیده می شود. برای مثال ، مرغوب ترین انواع سنگ در کشور ما ، سنگ جوشقان اصفهان ، سنگ الیگودرز و سنگ معادن شفق قم هستند که به دلیل کیفیت بسیار مرغوب ، در اکثر صنایع و مشاغل وابسته کارایی دارند. این سنگ ها دارای قیمت نسبتا بالاتری هستند و به همین علت پودر سنگ تولیدی هم گران تر خواهد بود. البته نیازی نیست که تمامی صنایع از کیفیت ممتاز آن استفاده نمایند. برای مثال ، برای انجام اموری همچون ضدعفونی و یا شفته ریزی ، می توان از انواع خاک سنگ ارزان قیمت استفاده نمود.

عوامل دیگر حاشیه ای هم بر قیمت پودر سنگ ماثر هستند. به دلیل اینکه این محصول یک ماده ارزان قیمت است ، بنابراین هزینه های جانبی همچون حمل و نقل و بسته بندی هم در مقابل قیمت آن ، چشمگیر خواهد بود. به دلیل پودری بودن این ماده ، معمولا آن را به صورت فله ای حمل و نقل نمی کنند زیرا تا زمان رسیدن به مقصد ، مقداری از آن که بار کامیون یا تریلی شده است هدر می رود. نوع بسته بندی معمولا گونی ۲۵ تا ۴۰ کیلوگرمی است که به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه پتروشیمی ، قیمت کیسه افزایش یافته است.

همچنین هزینه حمل آن نسبت به قیمت محصول ، چشمگیر می باشد در نتیجه توصیه می شود پودر سنگ را از منابع تولید کننده نزدیک به محل مصرف خود تهیه نمایید تا هزینه حمل کمتری شامل شود. حمل خاک سنگ به صورت فله و یا در کیسه معمولی و جامبو ، توسط نیسان وانت ، خاور ، کامیون های تک و جفت و یا تریلی صورت می گیرد.

سومین عامل ماثر بر قیمت پودر سنگ ، دانه بندی آن است. این موضوع ، بخصوص در مورد پودر سنگ کربنات کلسیم اهمیت دارد زیرا می توان آن را به صورت پودری یا میکرونیزه با دانه بندی های ۱۰۰ تا ۳۵۰۰ مش تهیه نمود. اندازه ذرات پودر سنگ میکرونیزه اهمیت فراوانی در صنایع مهمی همچون تولید کاغذ ، لاستیک ، فولاد و پلیمر دارد.

 

قیمت خاک سنگ سینا تولید

کارخانه سنگ کوبی سینا تولید امکان تولید این محصول را در دانه بندی های مختلف ، رنگ بندی های متنوع و از سنگ های متفاوت موجود در معادن کشور دارد. سابقه طولانی ما در تولید خاک سنگ سبب شده تا مرغوب ترین انواع خاک سنگ را با ارزان ترین قیمت ها تولید نماییم. برای آگاهی از قیمت روزانه هر تن پودر سنگ با ما تماس حاصل نمایید.