کارخانه تولید سولفات آهن سینا تولید

سولفات آهن ۲ ظرفیتی یک ماده شیمیایی سبز رنگ کریستالی و محلول در آب است که به عنوان ارزان ترین کود کشاورزی برای تامین آهن مورد نیاز گیاهان استفاده شده و همچنین در صنایع مختلف تولیدی نظیر آبکاری فلزات و تولید رنگ نیز کاربرد هایی دارد. کارخانه تولید سولفات آهن سینا تولید قادر به تولید این ماده شیمیایی با خلوص ۱۸ تا ۲۰ درصد بوده و محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به خریداران خود ارائه می دهد. ما همچنین به وسیله دستگاه های سانتیفیوژ که نوعی خشک کن مخصوص سولفات آهن است ، اقدام به آبگیری آن می نماییم تا علاوه بر افزایش خلوص سولفات آهن ، با تحویل وزن خشک بیشتر این ماده ، صرفه بیشتر اقتصادی نیز شامل حال مصرف کنندگان گردد.

سولفات آهن سینا تولید

کود سولفات آهن پس از کود کلات آن به عنوان مهم ترین کود آهنی در تقویت گیاهان به شمار می رود با این تفاوت که سولفات آهن بیش از ۱۰ برابر ارزان تر از کود کلات آهن است. همچنین سولفات آهن قادر به کاهش pH خاک زمین های آهکی و شور بوده و می تواند جذب ریز مغذی ها و مواد ماثره توسط گیاهان و درختان را افزایش دهد. کود سولفات آهن همچنین در تولید نوعی پروتئین ماثر در فتوسنتز گیاهان نقش داشته و یکی از مواد مورد نیاز برای تشکیل کلروفیل است.

صنایع مختلف تولیدی در کشور نیز از سولفات آهن سینا تولید برای مصارفی همچون تصفیه فاضلاب به منظور کاهش فسفر و تصحیح رنگ آب ، تولید رنگ و جوهر ، صنایع فلزی و تصفیه روغن استفاده می نمایند. از جمله مشخصات محصول تولید شده در کارخانه تولید سولفات آهن سینا تولید می توان به خلوص منطبق با آنالیز ، رطوبت اندک و قیمت ارزان این محصول اشاره کرد. به اطلاع کلیه کشاورزان و فعالان بخش های مختلف صنعتی و تولیدی می رساند ، به منظور خرید سولفات آهن ۲ ظرفیتی سبز رنگ با کیفیت و قیمت مناسب با بخش بازرگانی گروه صنعتی سینا تولید تماس حاصل فرمایید.