معرفی کارخانه تولید سود مایع قم

کارخانه تولید سود مایع قم یکی از تولید کنندگان سود مایع ۵۰ درصد در کشور می باشد که در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار مربع ، قادر به تولید و تامین بخشی از نیاز کشور به محصول کاستیک سودا مایع است. در مجموعه تولیدی سود مایع قم ، محصولات جانبی متعددی نظیر آب ژاول ، اسید کلریدریک و کلر مایع نیز تولید می شود که در صنایع مختلفی کارایی دارد. محصولات تولیدی در کارخانه سود مایع قم با فناوری روز دنیا تولید شده و از روش کلر آلکالی برای این منظور استفاده می شود. این تکنولوژی تولید سود مایع که از طریق الکترولیز غشایی یا ممبران صورت می گیرد ، جدید ترین متد در دنیا محسوب می شود.

کیفیت سود مایع ۵۰ درصد تولید شده در کارخانه تولید سود مایع قم بسیار مطلوب بوده و از استاندارد های لازم جهت مصرف در کلیه صنایع تولیدی و خدماتی مرتبط برخوردار است. نوع بسته بندی و ارسال سود مایع قم هم به شکل فله ای در تانکر های مخصوص بوده و هم در بشکه های پلی اتیلن می باشد. سود مایع تولید شده در این مجموع بسیار شفاف و خالص بوده و در بالاترین خلوص سود مایع یعنی ۵۰ درصد به تولید می رسد. همچنین احداث کارخانه تولید سود مایع قم که در مرکز کشور واقع شده ، هزینه های ارسال کاستیک سودا به کلیه نقاط کشور را بسیار اقتصادی نموده است.

امروزه با گسترش کاربرد ها و موارد مصرف سود سوز آور مایع یا همان سود مایع کاستیک در بسیاری از صنایع ، اهمیت بالای این محصول کاملا مشخص شده است به گونه ای که می توان کاستیک سودا را مهم ترین و پر مصرف ترین ماده شیمیایی در جهان دانست. طیف گسترده ای از صنایع همچون صنایع غذایی ، تولید مواد شوینده ، صنایع پتروشیمی ، موارد آزمایشگاهی ، تولید آلومینیوم و … جز مصرف کنندگان سود مایع به شمار می آیند. کارخانه تولید سود مایع قم نیز نقش مهمی در تامین نیاز صنایع داخلی به سود مایع ۵۰ درصد دارد.