تولید سولفات آلومینیوم در اصفهان

کارخانه تولید سولفات آلومینیوم سینا تولید بزرگترین تولید کننده سولفات آلومینیوم در اصفهان است. این مجموعه به دلیل کیفیت صادارتی و بالای محصولات خود در کشور شناخته می شود. استان اصفهان یکی از صنعتی ترین مناطق کشور بوده و کارخانجات و تصفیه خانه های این استان حجم بسیار زیادی سولفات آلومینیوم مصرف می نمایند. با توجه به این که کارخانه سینا تولید در این استان قرار گرفته است ، بنابراین به لحاظ هزینه های حمل و نقل بسیار به صرفه تر بوده و همیشه محصول تازه در اختیار خواهند داشت.

چرا سولفات آلومینیوم

سولفات آلومینیوم یا زاج سفید مصارف گوناگونی در صنعت دارد. بیشتر کارخانجات در طی فرایند تولید ، مقادیری پساب و فاضلاب آلوده به مواد شیمیایی با تاثیرات نامطلوب نظیر پی اچ نامناسب را تولید می کنند که این امر کاملا غیر قابل اجتناب است. اما باید از وجود این مواد سمی به محیط زیست جلوگیری نمود. سازمان استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست هم موارد قانونی متعددی جهت جلوگیری از آلوده شدن طبیعت دارند.

سولفات آلومینیوم بهترین ماده شیمیایی جهت تصفیه پساب و فاضلاب کارخانجات تولیدی است. این محصول می تواند تا ۹۹ درصد آلودگی ها را از آب جدا نموده و همچنین برای تصحیح اسیدیته آب نیز بکار می رود. البته کیفیت و نوع زاج سفید مصرفی و همچنین روش بکار گیری آن بر میزان تصفیه آب تاثیر گذار است.

تقریبا تمامی تصفیه خانه های آب آشامیدنی در استان اصفهان از سولفات آلومینیوم برای کدورت زدایی از آب استفاده می نمایند. آب آشامیدنی چون به مصرف خوراکی انسان می رسد باید فاقد هر گونه مواد سمی ، خاک رس ، کدورت و فلزات سنگین بوده و کاملا شفاف ، بی بو و بدون طعم خاصی باشد. یکی از مصارف عمده سولفات آلومینیوم اصفهان برای تصفیه آب شرب است.

زاج سفید مصارف مختلف دیگری هم در سایر صنایع و مشاغل دارد. این ماده برای تصفیه آب و رفع کدورت استخر های شنا به میزان فراوانی استفاده می شود. همچنین جهت تولید سایر محصولات شیمیایی و بخصوص نمک های آلومینیم و نیز خنثی سازی اسید ها ، کاربرد های شیمیایی و تصحیح پی اچ مخصوصا در خاک زمین های کشاورزی بکار می رود.

قیمت سولفات آلومینیوم در اصفهان

سولفات آلومینیم دارای انواع مختلفی مانند سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد ، سولفات آلومینیوم مایع ، سولفات آلومنیوم پودری خشک ، سولفات آلومینیم با خلوص های پایین تر ، زاج گردویی (نباتی) و زاج سفید پودری است که هر کدام دارای کاربرد ها ، کیفیت ها و قیمت های مختص به خود می باشند. سولفات آلومینیوم صادراتی نیز از جمله محصولات مجموعه سینا تولید است که با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی آن ، تعیین قیمت می شود.

فروش سولفات آلومینیوم در اصفهان

به اطلاع کلیه واحد های تولیدی ، صنعتی و خدماتی می رساند فروش سولفات آلومینیم توسط کارخانه سینا تولید در استان اصفهان انجام می شود. به دلیل واقع شدن کارخانه تولید این محصول  در اصفهان و نزدیک ترین فاصله به مصرف کنندگان و خریداران آن ، هزینه های مربوط به حمل و نقل بسیار ارزان تر شده و با توجه به تولید روزانه و مستمر ، همیشه کالایی تازه و با کیفیت مرغوب ارائه می گردد.