آشنایی با کارخانه آهک البرز

کارخانه آهک صنعتی البرز یکی از مهم ترین تولید کنندگان آهک در کشور می باشد که کار خود را به صورت هم زمان با دیگر کارخانجات آهک نظیر کارخانه آهک اسپندار و کارخانه آهک آذرشهر انجام می دهد. کارخانه آهک البرز به روش صنعتی اقدام به تولید انواع آهک نظیر آهک هیدراته و آهک زنده می نماید. آهک به عنوان یک ماده مهم معدنی و شیمیایی دارای نقشی بسیار مهم در صنایع گوناگون از جمله ساختمان سازی است. نیاز بسیار زیاد صنایع مختلف به آهک سبب شده تا کارخانجات متعددی در کشور برای فراوری و آماده سازی این محصول تاسیس شده و هر یک بخشی از کشور را تحت پوشش قرار دهند.

انواع آهک در صنایع متفاوت مصرف می شود. امروزه با افزایش نیاز به این ماده مهم ، آهک به صورت صنعتی و در حجم بسیار بالایی تولید می شود. کیفیت آهک نیز از دیگر موارد مهم در مورد این محصول است. چنانچه کیفیت آهک مناسب نباشد سبب ایجاد مشکلاتی در تولید محصولات و یا کاهش اطمینان در ساخت بنا ها وسازه ها خواهد شد. آهک صنعتی در انواع گوناگونی همچون آهک زنده  و مرده ، آهک کلسینه و پخته ، آهک هیدراته ، آهک شکفته ، آهک ساختمانی ، آهک پودری و میکرونیزه و … تولید می گردد.

به اطلاع مصرف کنندگان گرامی می رساند برای خرید آهک در انواع مختلف آن با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و علاوه کسب اطلاعات تکمیلی و آگاهی از قیمت محصول ، آهک مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.