کارخانه آهک هیدراته اصفهان

آهک هیدراته اصفهان به منظور تامین نیاز صنایع استان اصفهان به عنوان یکی از مهمترین قطب های صنعتی کشور می باشد. به جهت تولید آهک هیدراته اصفهان ، از سنگ کربنات کلسیم با خلوص حداقل ۹۰ درصد استفاده می شود تا محصولی قابل قبول برای عرضه به مصرف کنندگان به دست آید. برای تولید آهک هیدراته اصفهان ، مهندسین و تکسین های خبره با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و بکار گیری سنگ آهک با کیفیت و انتخاب شده اقدام به تولید با کیفیت ترین محصول می نمایند.

آهک هیدراته اصفهان به صورت کاملا پودری و یک دست تولید شده و خلوص آن به نسبت دیگر انواع آهک تولیدی در کشور بالاتر است. کیفیت بسیار مرغوب آهک هیدراته سبب شده تا حجم قابل توجهی از آن به کشور های همسایه از جمله عراق و ترکیه صادر شود. آهک هیدراته تولید شده در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی تا یک تنی قابل بسته بندی بوده و در صورت درخواست خریداران گرامی امکان قرار گیری بر روی پالت بهمراه شیرینگ و تسمه نیز وجود دارد.

آهک هیدراته یک ماده شیمیایی بسیار پر مصرف تولید شده از سنگ آهک است. از آهک هیدراته یا همان هیدروکسید کلسیم در صنایع ساختمان سازی به منظور تهیه ملات ، شفته ریزی و تولید مصالح ساختمانی نظیر بلوک و بتن استفاده گسترده ای می شود. آهک هیدراته همچنین در صنایع پرورش دام و طیور و آبزیان ، ضد عفونی اماکن ، صنایع ذوب آهن و تولید فولاد ، نفت و پتروشیمی و تولید محصولات شیمیایی نیز به شکل وسیعی استفاده می گردد.

کیفیت آهک هیدراته ، خلوص و دانه بندی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در اکثر صنایع تولیدی و خدماتی باید از آهک هیدراته با کیفیت و فاقد ناخالصی های مختلفی همچون منیزیم ، سیلیس ، آلومینیوم ، منگنز و … استفاده نمود. دانه بندی ریز و یک دست و فاقد هر گونه سنگ ریزه نیز اهمیت زیادی دارد. آهک هیدراته اصفهان از نظر کیفیت ، مش بندی و بسته بندی مرغوب ترین در کشور بوده و جهت مصرف در کلیه صنایع وابسته مناسب است.

فروش آهک هیدراته

به منظور خرید آهک هیدراته جهت مصرف در کلیه نقاط کشور و همچنین خرید آهک هیدراته صادراتی برای ارسال به کشور های همسایه با بخش بازرگانی کارخانه تولید آهک هیدراته سینا تولید تماس حاصل فرمایید. تولید بهترین و مرغوب ترین آهک هیدراته کشور با امکان بسته بندی در کیسه های متنوع و نیز ارسال حرفه ای به محل مورد نظر و در صورت لزوم انجام امور گمرکی از جمله خدمات این مجموعه به خریدران گرامی می باشد.