معرفی کارخانه پودر سنگ الیگودرز

سنگ های مختلف در مناطق متفاوت کشور دارای ویژگی های مختص به خود می باشند در نتیجه پودر سنگ تولید شده از آن نیز برای مصارف و کاربرد های گوناگونی مصرف می گردد. پودر سنگ الیگودرز نیز یکی از انواع پودر سنگ با کیفیت در کشور محسوب می شود که از سنگ کربنات کلسیم تولید می گردد. استخراج و کوبش معادن سنگ لاشه کربنات کلسیم در منطقه الیگودرز دارای سابقه طولانی است اما امروزه به لطف دستگاه های سنگ کوبی و آسیاب های مخصوص می توان اقدام به تولید پودر سنگ الگودرز میکرونیزه در مش بندی های مختلف و در بسته بندی های متنوع به منظور مصارف داخلی و صادرات به کشور های همسایه نمود.

کاربرد اصلی پودر سنگ الیگودرز در ساخت و ساز است اما مصارف مختلف صنعتی دیگری نظیر صنایع تولید رنگ و پوشش ، کاغذ سازی ، کاشی و سرامیک ، لنت سازی ، PVC ، چسب و سیلانت ، لاستیک و پلاستیک ، پارچه ، حفاری و پتروشیمی و … نیز دارد. با توجه به نیاز صنایع مختلف به دانه بندی های متنوع ، امکان تولید کربنات کلسیم الیگودرز در سایز های میکرونیزه و مش بندی های زیر وجود دارد:

– پودر سنگ مش ۲۰۰ تا ۴۰۰

– پودر سنگ مش ۸۰۰

– پودر سنگ مش ۱۲۰۰

– پودر سنگ مش ۱۵۰۰

– پودر سنگ مش ۲۵۰۰

از جمله مزایای کارخانه پودر سنگ الیگودرز می توان به در اختیار داشتن معدن عظیم کربنات کلسیم و آهک ، سابقه طولانی تولید پودر سنگ و آهک ، استفاده از نکنولوژی روز و تجهیزات مناسب ، بهره گیری از کادر تولید متخصص و برخورداری از تجهیزات کنترل کیفیت اشاره نمود.

به اطلاع مصرف کنندگان و فعالان بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی می رساند ، به منظور خرید پودر سنگ الیگودرز با بخش بازرگانی کارخانه پودر سنگ و آهک سینا تولید تماس حاصل فرمایید.