در صنایع ساختمان سازی از انواع مختلف مواد معدنی استفاده می شود. پودر سنگ یکی از مهمترین مواد اولیه مورد استفاده برای تهیه انواع ملات ساختمانی است. همچنین از پودر سنگ برای افزایش مقاومت و نفوذ ناپذیری بتن در برابر رطوبت هم استفاده می شود. پودر سنگ انواع گوناگونی دارد که هر یک از مشخصات و قیمت های خاص خود برخوردار است. برخی انواع آن سفید هستند و بعضی از آنها رنگی می باشد. البته زمینه های مصرف پودر سنگ تنها به ساختمان سازی محدود نشده و در صنایع زیادی مانند تصفیه و ذوب فلزات ، تولید رزین ، تولید رنگ و … هم کاربرد دارد.

پودر سنگ استحصال شده در شهر های مختلف و معادن سنگ متفاوت در کیفیت و در نتیجه ، قیمت آن ماثر است. برخی انواع پودر سنگ مانند پودر سنگ جوشقان به قدری سفید است که در مناطق شمالی کشور از آن به جای رنگ سفید یا سیمان سفید برای نمای ساختمان ها بهره می گیرند. اما اینکه پودر سنگ از کجا تهیه کنیم از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا سنگ پس از خردایش ، دیگر قابل شناسایی نبوده و ممکن است با تهیه یک محصول نامناسب به جای پودر سنگ های با کیفیت ، در تولید محصول نهایی و یا در ساخت و ساز مشکلی ایجاد گردد.

کارخانه تولید پودر سنگ سینا تولید برای تامین نیاز مصرف کنندگان گرامی ، با استفاده از دستگاه های سنگ شکن و سرند های حرفه ای ، اقدام به کوبش انواع سنگ از بهترین معادن سنگ کشور می کند تا نیاز تمامی خریداران پودر سنگ را در سراسر کشور تامین نماید. چنانچه قصد خرید پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ الیگودرز ، پودر سنگ آهک ، پودر سنگ کربنات کلسیم و … را دارید ، ارزان ترین و بهترین محصول را از ما بخواهید.