معرفی سود پرک نیرو کلر

سود پرک نیرو کلر یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع سود پرک تولید شده در کشور محسوب می شود. سود نیرو کلر با خلوص ۹۸ تا ۹۹ درصد تولید شده و فاقد ناخالصی هایی همچون نمک و سمومی همچون فلزات سنگین است. کیفیت بالای این سود پرک باعث شده مصرف کنندگانی که نیاز به خرید کاستیک سودا با کیفیت بالا دارند از خرید آن راضی باشند. البته کیفیت ممتاز آن سبب شده تا قیمت این محصول هم بالاتر از سایر برند های سود پرک باشد.

سود پرک نیروکلر در صنایع تولید آلومینیوم ، تولید پی وی سی ، شوینده ها و مایع ظرفشویی ، صنایع غذایی و خوراکی همچون لبنیات و روغن نباتی ، تولید مواد شیمیایی همچون پرکلرین ، سیلیکات سدیم و آب ژاول ، چرم سازی و … کاربرد گسترده ای دارد.

قیمت سود پرک نیرو کلر

همانطور که در بالا ذکر شد ، کیفیت سود پرک نیرو از کیفیت دیگر برند های سود پرک بالاتر است و به دلیل اینکه بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از محصولات نیرو کلر استفاده کنند ، بنابراین قیمت بالایی دارد. شاید بتوان قیمت سود پرک نیرو کلر را گران ترین برند موجود در بازار ایران دانست. این عامل با وجود انواع سود پرک ناخالص و حاوی نمک در بازار که برای بسیاری از صنایع مشکل زا هستند ، قابل توجیه است.

فروش سود پرک نیروکلر

با توجه به اینکه تولید سود پرک نیرو محدود می باشد ، میزان عرضه آن در بازار نیز به صورت همیشگی نیست. البته مشکلاتی نظیر محدود شدن عرضه سود مایع توسط پتروشیمی های دولتی و خصوصی و نیز نوسانات ارزی هم بر عرضه آن تاثیر گذار خواهد بود. ما در گروه سینا تولید اقدام به فروش سود پرک نیرو کلر و سایر برند های سود پرک و همچنین سود مایع با قیمت مناسب می نماییم. به منظور خرید سود نیرو با ما تماس حاصل نمایید.

آنالیز سود پرک نیرو کلر

 Value Components Row
 Min 98% NaOH 1
 Max 8 PPM Fe 2
 Max 100 PPM NaCl 3
Max 100 PPM SiO2 4
 Max 20 PPM NaClO3 5
 Max 0.5% Na2CO3 6
 Heavy Metals۷