کارخانه سود پرک کلر پارس تبریز

کارخانه تولید سود پرک کلر پارس معروف به سود پرک تبریز یکی از کارخانجات فعال در صنعت کلر آلکالی کشور است. کارخانه تولید سود پرک کلر پارس معروف به سود پرک تبریز در سال ۱۳۶۶ به منظور تولید محصولات و مشتقات کلر و سود سوز آور در شمال غربی کشور تاسیس گردید.

سود پرک تبریز در صنایع تولید کاغذ و مقوا ، صنعت نفت و گاز ، تصفیه آب و فاضلاب ، چرم سازی ، باتری سازی ، تولید پارچه ، صنایع غذایی ، تولید الکل ، داروسازی ، گالوانیزه و آبکاری ، تولید آلومینیوم ، تولید پلیمر و پلاستیک و … مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر کیفیت ، سود پرک تبریز دارای خلوص ۹۸ درصد بوده و فاقد جیوه و فلزات سنگین است. شکل ظاهری سود پرک کلر پارس سفید رنگ و چیپس مانند بوده و به راحتی در آب حل می شود. بسته بندی سود پرک تبریز در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی دو جداره است.

کارخانه تولید سود پرک تبریز طی فرایندی کاتدی اقدام به الکترولیز نمک کلرید سدیم نموده و از روش هایی نظیر دیافراگم ، ممبران و سلول جیوه در تولید سود سوز آور جامد استفاده می نماید. کیفیت مطلوب سود پرک تبریز سبب شده تا از این محصول هم در صنایع داخلی استفاده شود و هم مورد توجه بازرگانان و صادر کنندگان به منظور ارسال به دیگر کشور ها ، بخصوص کشورهای همسایه قرار گیرد.

سود پرک کلر پارس یا همان سود پرک تبریز جزء انواع سود سوز آور درجه یک در بازار محسوب می شود و به دلیل کیفیت مطلوب ، بسته بندی مناسب ، عدم وجود مواد سمی و قیمت قابل قبول ، توسط بسیاری از صنایع کشور مورد اقبال قرار گرفته است. سود پرک تبریز بخصوص برای مصرف در مناطق غربی ، شمالی و شمال غرب کشور مناسب است زیرا کمترین هزینه حمل را شامل خواهد شد.

به منظور خرید سود پرک کلر پارس تبریز با بخش بازرگانی ما به شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.