سود پرک بندر امام در مجتمع پتروشیمی واقع در بندر ماهشهر در جنوب کشور تولید می شود. سود پرک بندر امام دارای خلوص ۹۸ تا ۹۹ درصد با فرمول ساختاری سدیم هیدروکسید بوده و به راحتی در آب حل می شود. برای تولید سود پرک در این مجتمع از سود مایع ۵۰ درصد استفاده شده و نیمی از آب موجود در آن از طریق هات پلیت ها و سپس سیستم خنک کننده تبخیر می شود.

در بازار کشور ، انواع برند های سود پرک وجود دارد که سود پرک بندرامام جزء با کیفیت ترین و شناخته شده ترین انواع آن می باشد. سود پرك یکی از ملزومات دنیای صنعتی امروز است و با توجه به این که صنایع زیادی در کشور مشغول به فعالیت هستند ، تامین این حجم از کاستیک سودا پرک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. با وجود اینکه واردات سود پرک به کشور انجام می شود ولی بیش از ۹۵ درصد کاستیک سودا مورد استفاده ، تولید داخل است. پتروشیمی بندر امام یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سود پرک در کشور است که بخشی از نیاز صنایع را تولید و تامین می نماید.

سود پرک بندر امام با خلوص ۹۸ تا ۹۹ درصد با استفاده از فناوری دیواره های متخلخل ، معروف به ممبران تولید می شود و عاری از فلزات سنگین مانند جیوه است. این محصول در صنایع زیادی مصرف می شود که برخی از آن ها عبارتند از:

– تولید لبنیات ، شکلات ، روغن و نوشابه سازی

– تصفیه فلزات ، آهن گالوانیزه و آبکاری فلزات

– تولید مواد دارویی و آرایشی بهداشتی و خنثی سازی اسید ها

– صنایع باطری سازی و تولید الکل

– تولید مواد شوینده و چربی گیر ها

– صنایع پتروشیمی و صنایع نفت و گاز

– صنایع نساجی و دباغی

بسته بندی سود پرک بندر امام در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی مخصوصی است که به خوبی از آن محافظت می نماید. برای درخواست های سفارشی و یا صادراتی ، سود پرک به شکل پالت شده به همراه تسمه کشی و شیرینگ عرضه می شود تا بارگیری و تخلیه آن با سرعت و راحتی بیشتری انجام گردد. به منظور خرید سود پرک بندر امام با شماره تلفن های بخش بازرگانی تماس حاصل فرمایید.