قیمت و مشحصات فروش بنتونیت صادراتی

صادرات بنتونیت یکی از زمینه های ارز آوری به کشور محسوب می شود. کشور های همسایه ایران همچون عراق ، امارات عربی ، قطر و … از جمله مشتریان بنتونیت کشور محسوب می شوند. کارخانه بنتونیت سینا تولید به عنوان یکی از تولید کنندگان بنتونیت در کشور دارای آوازه بوده و علاوه بر همکاری با مصرف کنندگان داخلی ، اقدام به فروش بنتونیت صادراتی نیز می نماید.

فروش بنتونیت صادراتی به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شود. بنتونیت دارای انواع گوناگونی همچون خاک بنتونیت سدیمی و بنتونیت کلسیمی است. با وجود اینکه خاک رس بنتونیت دارای مصارف گوناگونی در صنایع مختلف است اما تقریبا تمام فروش بنتونیت صادراتی ایران از نوع بنتونیت حفاری چاه نفت و گاز است. دلیل آن هم مشخص می باشد ، با توجه به اینکه مقاصد صادرات بنتونیت کشور ، همگی از جمله کشور های نفت خیز می باشند ، بنابراین از خاک بنتونیت حفاری برای امور مختلف مربوط به استخراج نفت و گاز استفاده می کنند.

مزایای استفاده از بنتونیت خاک رس در حفاری چاه نفت بسیار زیاد است ، از جمله اینکه موجب استحکام دیواره های چاه شده و از ریزش آن جلوگیری می کند. همچنین موجب خنک شدن مته های حفاری شده و خروج مواد زائد را تسریع می نماید. بسته بندی بنتونیت صادراتی باید حتما باید یا داخل کیسه جامبو و یا بر روی پالت باشد تا جابجایی آن در کامیون های ترانزیت ، انبار ها و کشتی ها آسان باشد.

بنتونیت صادراتی با توجه به خواست مصرف کنندگان خارجی دارای استاندارد های گوناگونی است. برای مثال ، بنتونیت حفاری از نظر استاندارد به انواع بنتونیت API و بنتونیت OCMA تقسیم شده و اکثرا از نوع بنتونیت سدیک یا سدیم دار است. این استاندارد ها ، موارد مختلفی نظیر میزان جذب آب ، ییلد ، دانه بندی و مواد تشکیل دهنده بنتونیت را مورد توجه قرار می دهند.

 

به اطلاع مصرف کنندگان و صادر کنندگان عزیزی که تصمیم به خرید بنتونیت دارند می رساند ، کارخانه سینا تولید به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ بنتونیت در تمام انواع مختلف آن ، آمادگی تولید و فروش بنتونیت صادراتی جامبو یا پالت شده را برای صادرات به کشور های همسایه دارد.