فروش آهک در تهران بیشتر به منظور مصرف در صنایع ساختمانی انجام می شود. با توجه به اینکه تهران پر جمعیت ترین استان کشور محسوب شده و بیشترین میزان ساخت و ساز در کشور در این استان صورت می گیرد ، بنابراین نیاز بسیار زیادی به استفاده از انواع آهک از جمله آهک هیدراته ، آهک زنده ، آهک ساختمانی ، آهک صنعتی ، آهک شکفته و آهک کلسینه و همچنین سنگ آهک خام و پودر سنگ آهک وجود دارد. آهک مهم ترین نقش را به عنوان مصالح ساختمانی دارد زیرا علاوه بر اینکه در تهیه انواع ملات و ساروج مصرف می شود ، برای تولید بسیاری از مصالح ساختمانی نیز استفاده می گردد.

یکی از مواردی که در مورد فروش آهک در تهران باید مورد توجه قرار داد ، تهیه این ماده از محلی نزدیک به تهران است. با توجه به اینکه در تهران کارخانه بزرگ تولید کننده آهک وجود ندارد ، نزدیک ترین محل ، استان قم می باشد که دارای معادن آهک بسیار با کیفیتی بوده و فاصله اندکی تا تهران دارد در نتیجه هزینه حمل و نقل نیز بسیار به صرفه خواهد بود.

فروش آهک هیدراته در تهران

فروش آهک هیدراته در تهران بیشتر به منظور مصرف در شفته کاری بنا ها و عایق کاری استخر ها می باشد. همچنین برای مصرف در زیر سازی راه ها و ترکیب در تولید آسفالت هم کاربرد دارد. برخی صنایع مانند چرم سازی ، دباغی و تولید کاغذ هم از آهک هیدراته یا همان آهک شکفته به صورت فراوانی استفاده می کنند. با توجه به کاربرد آهک هیدراته در ساختمان سازی ، به نام آهک ساختمانی هم شهرت دارد ولی از نظر کیفیت ، دارای خلوص بسیار بالایی است. آهک هیدراته کارخانه آهک سینا تولید دارای خلوص ۹۲ تا ۹۷ درصد بوده ، کاملا حالت پودری یک دست داشته و سفید رنگ است و به شکل کیسه شده عرضه می گردد.

فروش آهک زنده در تهران

فروش آهک زنده در تهران معمولا برای ضدعفونی انجام می شود. با توجه به تجمع مرغداری ها و گاوداری ها در برخی نقاط استان تهران ، نیاز زیادی به یک ماده ضدعفونی کننده ماثر ، ارزان قیمت و بی خطر احساس می شود. آهک زنده یا همان آهک پخته از گذشته به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده در پرورش دام و طیور استفاده می شده است. همچنین از آهک زنده پودری یا کلوخه به عنوان شفته آهک در زیر سازی ساختمان ها و جاده ها استفاده می شود. آهک زنده کارخانه آهک سینا تولید دارای خلوص بالای ۹۰ درصد بوده و هم به شکل آهک هیدراته و هم پودری میکرونیزه تولید و عرضه می شود.

برخی مواقع مصرف کنندگان نیاز به آهک ارزان قیمت دارند. فروش پودر سنگ آهک در تهران برای این منظور انجام می شود. پودر سنگ آهک از کوبش سنگ آهک استخراج شده از معادن انجام می شود. برای مصارف گوناگون می توان پودر سنگ هایی در دانه بندی های مختلفی تولید نمود. کارخانه آهک سینا تولید قادر به تولید پودر سنگ آهک مش ۵۰ تا مش ۳۵۰۰ می باشد.