کارخانه آهک هیدراته سینا تولید

کارخانه آهک هیدراته سینا تولید بعنوان بزرگترین کارخانه تولید کننده آهک هیدراته ، به دلیل سابقه طولانی در زمینه تولید آهک ، کیفیت ممتاز محصول ، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مجهز بودن به دستگاه های پیشرفته در این صنعت ، در میان مصرف کنندگان مختلف در کشور شناخته شده است. این مجموعه تولیدی به دلیل دسترسی به بهترین معدن سنگ آهک CaCO3 در استان های مختلف و نیز تجربه سال ها تولید آهک ، قادر است آهک هیدراته با خلوص حتی بالای ۹۹ درصد نیز تولید نماید.

کارخانه آهک هیدراته سینا تولید به کوره دوار Rotary kiln و سیستم هیدراتاسیون که پیشرفته ترین تجهیزات تولید آهک هیدراته در جهان است مجهز می باشد که بر خلاف روش سنتی تولید اهک ، تمامی محصول را با کیفیت یکدست و در دمای بسیار زیاد (که سبب افزایش خلوص خواهد شد) تولید می نماید. محصول تولیدی در کارخانه آهک هیدراته سینا تولید دارای کاربرد های زیادی در صنایع و مشاغل مختلف است. این ماده که دارای خاصیت قلیایی و حالت پودری سفید می باشد ، در صنعت فولاد سازی ، تولید کاغذ و ساختمان سازی کاربرد بسیار فراوانی داشته و از ملزومات این صنایع به حساب می آید. همچنین در دلیل خاصیت انعقادی و میکروب کشی ، برای تصفیه آب و فاضلاب و همچنین ضدعفونی اماکن آلوده مانند گاوداری ها ، مرغداری ها و استخر های پرورش آبزیان مصرف می گردد.

ساخت و بهره برداری کارخانه آهک هیدراته نسبت به سایر کارخانجات تولید آهک نیاز به سرمایه گذاری بیشتر ، منطقه عملیاتی بزرگ تر و تجربه تولیدی بیشتری دارد. همچنین سنگ اولیه مورد مصرف کارخانجات هم می تواند از نوع کم چرب یا پر چرب باشد که در خلوص محصول تولیدی موثر خواهد بود. کارخانه تولید آهک هیدراته سینا تولید از سنگ آهک پرچرب با کمترین میزان ناخالصی و رطوبت تولید می گردد. به دلیل همین کیفیت بی نظیر تولیدی است که بخشی از محصول این مجموعه برای استفاده در موارد غذائی به عنوان آهک خوراکی مصرف می گردد زیرا آهک خوراکی باید بسیار خالص و با کیفیت باشد.

اهمیت آهک هیدراته

آهک هیدراته سینا تولید به دلیل اینکه با ویژگی های متعدد و درجه بندی قیمتی متنوعی تولید می گردد در بخش های صنعتی و مشاغل مختلفی همچون صنعت ساختمانی ، جاده سازی ، تولید آسفالت و ایزوگام ، تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب صنعتی ، بخش کشاورزی و اصلاح خاک و تنظیم پی اچ زمین زراعی ، جلوگیری از آلودگی دام ، صنایع تولید قند و شکر ، تولید سیمان و بتن ،کاشی و سرامیک ، دیوار پیش ساخته ، صنایع فولاد سازی جهت تصفیه سنگ آهن ، سولفور زدایی از صنایع آلاینده ، استخراج معادن ذغال سنگ، تولید کاربید ، صنایع چرم سازی ، میکروب زدایی و قارچ زدایی استخر پرورش میگو ، ضد عفونی کردن سالن های مرغداری و پرورش طیور ، تولید شیشه و لاستیک سازی مصرف می شود.

فروش آهک هیدراته

کارخانه آهک هیدراته سینا تولید محصولات خود را به شیوه مکانیزه و تحت کنترل کیفی دائمی تولید می نماید تا کیفیت محصول همیشگی و غیر قابل تغییر باشد. محصول این محصول در کیسه های ۲۵ کلیوگرمی تا ۴۰ کیلوگرمی بسته بندی می گردد. ولی به سفارش خریداران و یا صادرکنندگان گرامی می توانیم در کیسه های جامبوبگ هم کیسه گیری نماییم. حمل این محصول به تمامی شهر های کشور و یا مرزهای خروجی ، در اسرع وقت توسط وانت ، کامیون و تریلی کفی و ترانزیت انجام می گیرد.