قیمت روز سود پرک

قیمت سود پرک در کشور بستگی به کیفیت و برند این محصول دارد. قیمت سود پرک کلر پارس ، قیمت سود پرک نیرو کلر ، قیمت سود پرک کلران و … با هم متفاوت هستند و با توجه به سیاست های این تولید کنندگان تعیین می گردد. سود پرک یا همان سود سوز آور جامد ، هیدروکسید سدیم جامد و کاستیک سودا فلیکس ماده ای بسیار پر کاربرد با گستره وسیعی از موارد مصرف در صنایع گوناگون است. بعضی از افراد تصور می کنند قیمت سود پرک در بورس مشخص می شود در صورتی که اینطور نیست. قیمت مشخص شده در بورس برای سود مایع تولید شده توسط برخی تولید کنندگان نظیر سود مایع پتروشیمی اروند می باشد و قیمت سود پرک صنعتی و غیره توسط خود تولید کنندگان و بر اثر کشش بازار مصرف تعیین می گردد.

چگونه ارزانترین قیمت سود پرک را پیدا کنیم

تولید کنندگان سود پرک زیادی در کشور ما فعال هستند که محصولاتی با کیفیت های مختلف را تولید می کنند. حتی برخی از تولید کنندگان ، ناخالصی هایی مانند نمک در محصول خود می ریزند تا قیمت آن را کاهش دهند. بهترین روش جهت تهیه سود پرک ارزان قیمت برای مصرف کنندگان این است که ابتدا در نظر داشته باشند سود سوز آور را برای چه منظوری تهیه می کنند.

برای مثال برخی مشاغل همچون قالیشوئی ، کارواش ، مصارف خانگی و یا کاربرد هایی نظیر چاه بازکن و شستشوی سطوح ، نیاز به سود پرک بسیار با کیفیت و خلوص بالایی ندارد. در نتیجه برای این گونه مصارف ، استفاده از سود پرک گران قیمت و با خلوص بسیار بالا تنها هزینه مازادی را تحمیل می نماید. اما بعضی از صنایع هم هستند که نیاز به استفاده از کاستیک سودا با کیفیت دارند و از آن جمله می توان به صنایع شیمیایی ، تصفیه آب ، تنظیم پی اچ ، صنایع غذائی و … اشاره نمود.

قیمت سود پرک صادراتی هم به همین شکل مشخص می گردد. با توجه به اینکه مصرف کننده‌ی خارجی قصد مصرف آن را در چه صنعتی دارد ، می توان قیمت سود پرک را با توجه به کیفیت آن تنظیم نمود. البته به دلیل انجام آزمایشاتی که در مرز های خروجی صورت می گیرد ، امکان صادرات سود پرک بی کیفیت اندک است و معمولا محصولات با کیفیت و با قیمت بالا ارسال می شود.

قیمت فروش سود سوز آور بستگی به عوامل گوناگونی مثل هزینه حامل های انرژی ، هزینه کیسه و از همه مهم تر ، قیمت سود مایع تولید شده توسط کارخانجات دولتی و خصوصی بستگی دارد. به دلیل تغییرات شدید و مداوم قیمت ها در کشور ما ، نمی توان قیمت ثابتی را اعلام نمود. همچنین گاهی اوقات با وجود اینکه کیفیت دو یا چند برند کاملا با هم یکسان هستند ، ولی به دلیل تفاوت در برند و سیاسیت گذاری ها ، قیمت سود پرک ها متفاوت است.

برای دریافت قیمت روز سود پرک و یا خرید این محصول به منظور مصارف داخلی و یا جهت صادرات به کشور های همسایه نظیر عراق ، افغانستان ، ترکیه ، ترکمنستان و … با بخش بازرگانی سینا تولید تماس حاصل نمایید.