فروش سولفات آهن در اصفهان

فروش سولفات آهن در اصفهان به صورت سولفات آهن کریستال آبدار به رنگ سبز و سولفات آهن خشک پودری سفید در پکیج ۲۵ کیلوگرمی به منظور مصرف به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. سولفات آهن یا فروس سولفات برای استفاده در صنایع تصفیه آب و فاضلاب ، کشاورزی ، تولید کود های شیمیایی ، تنظیم اسیدیته ، تولید رنگ ، صنعت روی و آبکاری فلزات و تولید مواد شیمیایی عرضه می گردد. این محصول همچنین به صورت گسترده ای در تولید دارو و مکمل های خوراکی ، بخصوص تولید داروی کمبود آهن یا آنمیا که جهت درمان کم خونی کاربرد دارد استفاده می شود.

فروش سولفات آهن در اصفهان بیشتر به عنوان کود کشاورزی برای مصرف در کشاورزی سنتی و یا هیدروپونیک (گلخانه ای) عرضه می گردد. استان اصفهان یکی از مهم ترین قطب های کشاورزی در کشور است اما به دلیل اینکه در موقعیت خشک و کم بارش قرار گرفته است ، خاک آهکی و شور مانع از پیشرفت کشاورزی در این استان می گردد. مصرف کود های ازته و سولفات همچون سولفات آهن سبب می شود تا با تصحیح پی اچ ، جذب آهن و مواد مغذی افزایش می یابد.

کود سولفات آهن به عنوان ریزمغذی به همراه گوگرد و باکتری تیوباسیلوس ، شرایط مناسبی برای تغذیه گیاهان فراهم می نماید. استفاده از کود سولفات آهن در کشاورزی برای رفع زردی گیاهان و تولید رنگدانه به منظور انجام عمل فتوسنتز بسیار مهم است. کود فروس سولفات سبب افزایش آنزیم هایی همچون سیتوکروم ها می شود که برای انجام عمل تنفس گیاهان ضروری می باشد. آهن به صورت یونی در خاک های کشاورزی وجود دارد اما آهکی بودن خاک و یا وجود بیش از حد عناصری نظیر منگنز ، فسفر ، مس ، روی و نیکل سبب می شود تا گیاهان قادر به جذب آن نباشند.

استفاده از کود سولفات آهن در اصفهان موجب افزایش حاصلخیری خاک کشاورزی این استان شده و با افزایش تولید کلروفیل ، باردهی و محصول دهی را بهبود می بخشد. علائم کمبود آهن در گیاهان به صورت زرد شدن اطراف رگبرگ ها بروز می نماید و به تدریج به تمام گیاه گسترش می یابد. کود سولفات آهن را می توان بصورت چالکود و یا محلول پاشی (زمانی که گلدهی یا محصول دهی انجام نشده) مورد استفاده قرار داد. انواع کود فروس سولفات که در کود دهی گیاهان مصرف می شود به صورت کود سولفات آهن ۲ ظرفیتی ۷ آبه است که سولفات آهن آبدار کریستالی هم نامیده می شود. همچنین سولفات آهن خشک پودری که خلوص بالاتری دارد و برای مصرف در امور صنعتی مناسب تر است.

فروش سولفات آهن در اصفهان توسط کارخانه سینا تولید ، شناخته شده ترین تولید کننده این محصول انجام می شود. محصول تولیدی این مجموعه به دلیل کیفیت بسیار مرغوب و قیمت مناسب آن ، مورد تایید مصرف کنندگان در مشاغل مختلف کشاورزی ، صنعتی و خدماتی قرار دارد. بسته بندی سولفات آهن آبدار و یا خشک در کیسه ۲۵ کیلوگرمی انجام شده و می توان آن در کیسه جامبوبگ یک تنی هم جای دارد. به منظور خرید سولفات آهن ، دریافت قیمت و اخذ اطلاعات لازم با بخش بازرگانی سینا تولید تماس حاصل نمایید.