تولید و فروش سود پرک صادراتی

سود پرک صادراتی دارای استاندارد های خاصی در زمینه کیفیت و خلوص ، شرایط فیزیکی و شیمیایی ، بسته بندی و مجوزات گوناگون است. خلوص سود پرک با کیفیت صادراتی باید ۹۸ درصد با حداکثر یک درصد ضریب خطا باشد. همچنین بسته بندی آن به شکلی است که از نفوذ آب و هوا جلوگیری نموده و مانع از کاهش کیفیت آن شود. برای تسهیل جابجایی هم می تواند آن را بر روی پالت قرار داده و یا در کیسه جامبوبگ بسته بندی کرد.

گروه سینا تولید دارای سابقه درخشانی در زمینه صادرات سود پرک ۹۸ درصد به دیگر کشور ها و به خصوص کشور های همسایه مانند عراق ، ترکمنستان و ترکیه می باشد. از جمله مزایای همکاری با سینا تولید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– تولید سود پرک مرغوب و با کیفیت ۹۸ درصد

– تحویل به موقع محصول ، طبق برنامه زمان بندی شده

– بسته بندی متناسب با نیاز مصرف کننده

– انجام تشریفات گمرکی و امور صادراتی

– امکان تحویل سود پرک در مبدا و مقصد به صورت EXW یا FOB یا CIF

صادرات سود پرک ۹۸ درصد علاوه بر اینکه برای کشور دارای ارز آوری مناسبی می باشد ، همچنین سود مناسبی را نصیب صادر کنندگان و بازرگانان می نماید. با توجه به اینکه سود پرک مهمترین ماده شیمیایی در صنایع است ، نیاز به مصرف آن همیشگی بوده و تقریبا در کلیه صنایع تولیدی و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد. پیشنهاد می شود برای صادرات سود پرک ، با شرکت های با سابقه همکاری نمایید تا مشکلات احتمالی در این زمینه به حداقل برسد.

گروه سینا تولید علاوه بر امکان عرضه سود پرک صادراتی ، امکان تامین سود مایع ۵۰ درصد مورد مصرف در صنایع داخلی و یا به منظور صادرات به دیگر کشور ها را نیز دارد. به جهت خرید سود پرک صادراتی ۹۸ درصد مرغوب ، با بخش بازرگانی گروه سینا تولید تماس حاصل فرمایید.