فروش سود مایع در مشهد

سود مایع ۵۰ درصد با اسامی سود سوز آور مایع ، کاستیک سودا مایع و سدیم هیدروکسید یکی از محصولات استراتژیک صنعت پتروشیمی کشور می باشد. تولید سود مایع توسط تعداد معدودی از تولید کنندگان در کشور انجام می شود زیرا تولید این محصول با استاندارد های مورد نظر کاری بسیار دقیق و نیازمند ابزار و تجهیزات خاصی است. شهر مشهد یکی از قطب های صنعت کشور می باشد که تعداد بیشماری از کارخانجات مشاغل صنعتی ، تولید و خدماتی در آن واقع شده اند. بسیاری از صنایع نیازمند مصرف سود مایع در پروسه های خود می باشد به همین دلیل گروه سینا تولید اقدام به فروش سود مایع در مشهد می نماید.

به منظور فروش سود مایع در مشهد ، این محصول باید از تولید کنندگان اصلی کشور تامین شود. مهم ترین تولید کننده سود مایع در ایران ، مجموعه تولید سود مایع پتروشیمی اروند است که در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد کل نیاز کشور را تامین می نماید. با توجه به اینکه این مجموع دولتی می باشد و وظیفه تامین نیاز صنایع اصلی مصرف کننده سود مایع را دارد ، بنابراین فروش سود در بورس کالا و از طریق ارائه حواله بورس به کارخانجاتی که دارای پروانه تولید و مجوزات لازم جهت مصرف سود سوز آور مایع هستند انجام می گیرد و در نتیجه سایر مصرف کنندگان از خرید آن بی بهره می مانند.

به منظور فروش سود مایع در مشهد ، حمل این محصول به شکل فله و در تانکر های مخصوص حمل مواد شیمیایی با ظرفیت وزنی بیست هزار کیلوگرم الی بیست و پنج هزار کیلوگرم انجام می شود. اما با توجه به اینکه برخی مصرف کنندگان و صنایع در شهر مشهد فاقد مخزن نگهداری با این تناژ هستند و یا اینکه بعضی از مشاغل به میزان کمتری سود مایع نیاز دارند ، بنابراین مجموعه سینا تولید امکان عرضه و فروش سود مایع در مشهد به صورت بشکه شده را نیز فراهم نموده است تا مشاغل قادر به تهیه این محصول به میزان مورد نظر خود باشند.

قیمت فروش سود مایع در مشهد

قیمت سود مایع بستگی به عواملی همچون سیاست های قیمت گذاری بخش دولتی ، قیمت حواله سود مایع در بورس و نواسات ارزی در کشور می باشد. با توجه به اینکه هیچ تولید کننده سود مایع در شهر مشهد فعالیت نمی کند ، در نتیجه هزینه حمل این محصول از مبدا به قیمت فروش سود مایع در مشهد افزوده خواهد شد. به اطلاع کلیه کارخانجات ، مشاغل و فعالان بخش های صنعتی ، تولیدی و خدماتی می رساند ، گروه سینا تولید سابقه طولانی در زمینه عرضه سود مایع در مشهد را داشته و نیاز بسیاری از صنایع این شهر به سود سوز آور را تامین می نماید. به منظور خرید سود مایع با ما تماس حاصل نمایید.