فروش آهک هیدراته صادراتی یکی از زمینه های مناسب ارز آوری برای کشور و سود آوری برای بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی است. با توجه به نا آرامی ها و جنگ در برخی کشور های همسایه ایران نظیر عراق ، افغانستان و سوریه و نیاز بالای این کشور ها به تهیه آهک هیدراته ، تناژ بالایی از این نوع آهک از کشور صادر می شود. آهک هیدراته که با نام آهک شکفته یا آهک مرده هم نامیده می شود ، یک از ارکان اصلی ساخت و ساز محسوب شده و در حجم بالا برای تهیه ملات ، مصالح ساختمانی و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

آهک هیدراته یا هیدروکسید کلسیم برای مصارف داخل ایران در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود ولی برای مصارف صادراتی باید از بسته بندی های خاصی استفاده نمود تا علاوه بر حمل و نقل آسان تر ، محصول از امنیت مناسبی تا رسیدن به مقصد برخوردار شود. برای این منظور کیسه های ۲۵ کیلوگرمی یا ۴۰ کیلوگرمی آهک هیدراته بر روی پالت قرار گرفته و تسمه کشی یا سلفون کشی می شود. وزن هر پالت باید به میزان یک تن تنظیم گردد. همچنین می توان کیسه های آهک هیدراته را در داخل جامبوبگ های یک تنی قرار داد که از مقاومت مناسبی برخوردار بوده و همچنین ضد آب است. این دو نوع بسته بندی آهک هیدراته سبب می شود بتوان به راحتی از لیفتراک یا جرثقیل های سقفی برای جابجای سریع و مطمئن آن بهره برد.

کارخانه آهک هیدراته سینا تولید از جمله با سابقه ترین و بزرگترین تولید کنندگان آهک هیدراته در کشور است که محصولی با کیفیت صادراتی و خلوص بالای ۹۰ درصد عرضه می نماید. آهک هیدراته نیکان تولید با استفاده از خط تولید پیشرفته و سیستم هیدراتاسیون تولید شده و کاملا فاین و سفید رنگ است. همچنین در صورت نیاز امکان پلمپ و اظهار گمرکی محصول به منظور راحتی هر چه بیشتر خریداران محترم نیز وجود دارد. دفتر فروش کارخانه سینا تولید در تهران آمادگی انجام امور اداری جهت فروش آهک هیدراته صادراتی به بازرگانان گرامی برای صادرات به کشور های عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، سوریه و … را دارد.