کارخانه آهک هیدراته قم (سینا تولید)

با وجود اینکه تعداد زیادی معدن آهک در کشور وجود دارد ، ولی کارخانجاتی که قادر به تولید آهک هیدراته با کیفیت باشند بسیار اندک می باشد. از طرفی آهک هیدراته یک ماده شیمیایی بسیار با اهمیت در صنایع مختلف تولیدی و خدماتی بوده و سالیانه در حجم چند صد هزار تن مورد نیاز کشور می باشد. کارخانه آهک هیدراته قم (سینا تولید) در منطقه ای از کشور واقع شده است که هم به بیشتر شهرها و مناطق برای ارسال بار دسترسی دارد و هم با برخورداری از معادن آهک بسیار مرغوب در سطح استان ، سنگ آهک با کیفیتی را فراوری می نماید.

از طرفی کارخانه آهک هیدراته قم سینا تولید با تجهیزات به روزی همچون فک های کوبشی ، کوره های مناسب آهک پزی و سیستم پیشرفته هیدراتاسیون تجهیز شده و پس از تولید و بسته بندی محصول ، آن را با قیمت مناسب به صنایع گوناگون عرضه می کند. روش فراوری و تولید آهک هیدراته بسیار مهم است زیرا خلوص آن در کیفیت محصولات تولید شده بسیار تاثیر گذار می باشد. امروزه اکثر تولیدکنندگان آهک هیدراته از روش های غیر علمی برای تولید این محصول استفاده می کنند که نتیجه آن آهکی همراه با انواع ناخالصی های مختلف است.

کارخانه آهک هیدراته قم بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع آهک دارد. این کارخانه با تصفیه خانه های شهرهای مختلف ، دامداری ها و مراکز پرورش طیور و آبزیان ، فعالان بخش ساختمان سازی ، کارخانجات صنایع خوراکی و … همکاری نزدیکی دارد. آهک هیدراته قم از نظر کیفیت در کشور شهرت زیادی دارد زیرا این محصول دارای خلوص بالای ۹۲ درصد بوده و گاها خلوص آن به ۹۸ تا ۹۹ درصد نیز می رسد.

کارخانه آهک هیدراته قم سینا تولید به علت احترامی که برای مشتریان خود قائل است ، از بخش کنترل کیفیت قوی به منظور حفظ همیشگی کیفیت محصول ، شامل درصد خلوص ، میزان رطوبت ، دانه بندی و سایز ذرات ، نوع بسته بندی و جلوگیری از وجود سنگ و ریگ در آهک هیدراته در خط تولید استفاده می نماید تا همواره آهک هیدراته بسیار مرغوبی را در کنار قیمت مناسب به مصرف کنندگان گرامی ارائه نماید.

به اطلاع بخش های مختلف تولیدی و خدماتی در کشور می رساند ، در صورتی که تمایل به خرید آهک هیدراته با کیفیت و قیمت عالی دارید ، با دفتر فروش تهران کارخانه آهک هیدراته قم تماس حاصل فرمایید.