روش پرپشت شدن ابروها با وازلین

ابرو ها تاثیر زیادی بر زیبایی چهره ما دارند اما همیشه به اندازه ای که انتظار داریم ، ضخیم و حالت دار نیستند و یا به کندی رشد می کنند. استفاده از مرطوب کننده های طبیعی مانند وازلین می تواند برای پرپشت کردن ابروها مفید باشد. اگر می خواهید بدانید چگونه می توان از وازلین برای ابرو سود برد ، این مطلب را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط


خواص وازلین برای مو

وازلین برای مژه


روش مصرف وازلین برای ابرو

وازلین یک ماده اولیه در تولید بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی بوده و قدرت مرطوب کنندگی آن ، توان درمان لایه های پوستی آسیب دیده از خشکی و اگزما را دارد. ولی وازلین فقط برای حفاظت از پوست مفید نبوده بلکه یک مرطوب کننده مناسب برای ابرو ها نیز هست به صورتی که مصرف وازلین به افزایش سرعت رشد و تقویت ابرو ها کمک کند. مراحل مصرف وازلین برای رشد سریع ابرو ها به این صورت است:

وازلین برای ابرو

۱- ابتدا صورت خود را شسته و مواد آرایشی و آلودگی های را پاک کنید. پس از شستشو با آب گرم یا سرد ، صورت را با یک حوله تمیز خشک نمایید.

۲- به دو روش می توان از وازلین بر رشد ابرو استفاده نمود. در روش اول ، با استفاده از یک اسفنج یا ریمل ماسکارا ، مقدار کمی وازلین را بر روی ابرو های بمالید. این عمل را از داخل ابرو به سمت خارج آن انجام دهید. اجازه دهید وازلین به موهای ابرو نفوذ کرده و آن را براق نماید. این کار باعث هیدراته شدن ابروها می شود. ایدآل ترین حالت این است که این کار را قبل از خواب انجام دهید تا وازلین در طول شب بر ابرو ها تاثیر گذارد و صبح روز بعد ، صورت را با آب ولرم بشویید.

۳- علاوه بر روش بالا که آسان ترین روش است ، متد دومی نیز وجود دارد که طبق آن ، می توان با استفاده از وازلین و روغن زیتون یک ماسک تقویت کننده و پرپشت کننده ابرو تهیه نمود. برای این منظور ، در یک ظرف کوچک ، نصف قاشق چای خوری وازلین را با چند قطره روغن زیتون ترکیب کرده و بر روی ابرو ها بمالید. روغن زیتون یک مرطوب کننده طبیعی می باشد.