معرفی انواع پودر سنگ سفید

پودر سنگ سفید از کوبش انواع سنگ های سفید رنگ به دست می آید. رنگ پودر سنگ در برخی صنایع مانند روکاری ساختمان ، رنگ سازی و … اهمیت دارد و مصرف کنندگان به دنبال پودر سنگ های سفید رنگ می باشند. البته انواع مختلف پودر سنگ سفید نیز تفاوت هایی با هم دارند که در این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم

پودر سنگ آهک

سنگ آهک (کربنات کلسیم) یک کانی سفید رنگ است و با کوبش آن می توان پودر سنگ سفید تولید نمود. قیمت بسیار ارزان پودر سنگ آهک سبب شده از آن به شکل فراوانی در صنعت استفاده شود. همچنین پودر سنگ آهک به خوبی با مصالح ساختمانی ترکیب شده و می توان در تهیه ملات ، تولید بتن و آسفالت آن را مورد استفاده قرار داد. البته با وجود این که آهک نوعی پودر خاک سنگ سفید رنگ است ، اما به مرغوبیت پودر سنگ های ممتاز نیست.

پودر سنگ جوشقان

یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع پودر سنگ محسوب می شود که در امور ساختمانی و غیر ساختمانی کاربرد هایی دارد. این پودر سنگ ظاهری شبیه سیمان سفید ولی با قیمت بسیار ارزان تر داشته و برای نمای ساختمان مناسب است. دانه بندی ریز و یک دست با مش ۳۲۵ یا بیشتر سبب شده مورد توجه اکثر مصرف کنندگان قرار داشته باشد. پودر سنگ سفید جوشقان در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و به کلیه شهرهای کشور قابل ارسال است.

پودر سنگ الیگودرز

یکی از ممتاز ترین و کم تولید ترین انواع پودر سنگ است. پودر سنگ الیگودرز قیمت بالایی داشته و برای مصارف خاصی استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های پودر سنگ الیگودرز برای استفاده در ترکیب کاغذ و مقوای بهداشتی است که عموما برای تولید جعبه شیرینی ، جعبه داروها و موارد بهداشتی کاربرد دارد. استفاده از این نوع پودر سنگ موجب بهبود کیفیت کاغذ ، افزایش مقاومت و کاهش قیمت آن می شود.

کارخانه پودر سنگ سینا تولید ، بزرگ ترین تولید کننده انواع پودر خاک سنگ سفید در کشور است و مرغوب ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد. جهت خرید پودر سنگ سفید با بخش بازرگانی تماس حاصل فرمایید.