امروزه در دنیایی که در آن زندگی میکنیم مدل های مختلفی از مواد آرایشی موجود میباشد اما هیچ یک از آنها به اندازه ماده نام آشنای وازلین دارای خواص معجزه آسا نمیباشد. گاها افراد به دلایل مختلفی مانند تبلیغات فریبنده به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی مختلف روی می آورند ولی آنطور که باید نتیجه نمیگیرند. اما اگر قصد دارید چین چروک های پوست خود را از بین ببرید و ده سال جوان تر شوید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

با استفاده از وازلین جوان تر شوید

شاید شما هم تاکنون تبلیغات متفاوتی از کرم های ضد چروک را در شبکه های اجتماعی و حتی تلویزیون مشاهده کرده باشید. این کرم ها اغلب قیمت های بالایی دارند. اما خوب است که بدانید در گذشته نیز قبل از به وجود آمدن کرم های آرایشی افراد مشهوری مثل مرلین مونرو برای جلوگیری از به وجود آمدن چروک های پوستی و حتی از بین بردن این چروک ها از ماده وازلین استفاده میکردند.
استفاده از این ماده میتواند تاثیر زیادی در نرم و لطیف شدن پوست داشته باشد و توصیه ما به افرادی که از خشکی پوست رنج میبرد و یا به دلیل شلی پوست در معرض ابتلا به چین و چروک هستند این است که حتما استفاده از این ماده را امتحان کنند. اما سوالی که ممکن است برای شما به وجود بیاید این است که آیا وازلین قادر به برطرف کردن چین و چروکهای قدیمی و عمیق هم هست؟
از آنجایی که از بین بردن چروک های قدیمی و بسیار عمیق اصلا کار راحتی نیست و تقریبا با هیچ کرمی نمیتوان آنها را از بین برد. با استفاده از وازلین هم تنها میتوان از بیشتر شده آنها جلوگیری کرده و به بهبود حداقلی برای برخی از آنها دست یافت.

برای استفاده از این ماده میتوانید شب قبل از خواب صورت خود را تمیز شسته و سپس مقدار مناسبی از آن را برروی پوست خود بزنید و بگذارید تا صبح تاثیر مثبت خود را برروی پوست شما بگذارد. البته توجه داشته باشید در صورتی که پیش از استفاده از وازلین برروی پوست، کمی مرطوب باشد تاثییر بیشتری خواهد داشت. زیرا رطوبت پوست حفظ شده و آبرسانی به پوست بهتر انجام میپذیرد.