اعلام قیمت سولفات آهن

سولفات آهن ماده ای شیمیایی و پر کاربرد در کشاورزی ، صنعت و پزشکی است. سولفات آهن که در فارسی با نام زاج سبز هم شناخته می شود به عنوان یک منبع غنی از آهن کاربرد های فراوانی دارد. کشاورزان از کود سولفات آهن برای تقویت گیاهان و جبران مشکل کمبود آهن که موجب زرد شدن برگ ها و کاهش محصول دهی می شود استفاده می کنند. در صنایع گوناگونی همچون آبکاری فلزات ، تولید رنگ ، تصفیه آب و فاضلاب و … نیز از سولفات آهن استفاده می شود. اما قیمت سولفات آهن مصرفی در صنایع گوناگون چقدر است؟

 

قیمت سولفات آهن کشاورزی

سولفات آهن مورد استفاده در کشاورزی ارزان تر از بقیه موارد کاربرد آن است. سولفات آهن مورد مصرف در این صنعت به دلیل اینکه وارد خاک شده و نیازی به انجام مراحل مختلف تصفیه در مراحل تولید آن ندارد از قیمت ارزان تری برخوردار است. برای تولید سولفات آهن از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که قیمت فروش این مواد اولیه بر قیمت سولفات آهن تولیدی ماثر خواهد بود ولی با توجه به عدم ثبات قیمتی در کشور ما ، امکان اعلام قیمت مشخصی برای آن به صورت ثابت امکان پذیر نیست. سولفات آهن کشاورزی معمولا با خلوص ۱۸ تا ۲۰ درصد عرضه می شود.

 

قیمت سولفات آهن صنعتی

سولفات اهن مورد مصرف در صنایع گوناگون باید علاوه بر خشک تر بودن نسبت به سولفات آهن کشاورزی ، دارای ناخالصی های کمتری نیز باشد. در صنعت معمولا از سولفات آهن خشک استفاده می شود که خلوص بالاتری دارد و میزان رطوبت موجود در آن کمتر است. سولفات آهن در صنعت آب و فاضلاب به منظور کاهش میزان یون های کلسیم و منیزیم و در نتیجه سختی گیری آب کاربرد دارد. سولفات آهن صنعتی بیشتر با خلوص ۲۲ تا ۲۴ درصد عرضه می گردد.

 

انواع مختلف سولفات آهن و قیمت آن

قیمت سولفات آهن ۲ ظرفیتی ۷ آبه

سولفات آهن دو ظرفیتی هفت آبه که به رنگ سبز آن شناخته می شود به صورت آبدار و کریستال های ریز و درشت تولید می گردد. این ماده کاربرد زیادی در کشاورزی داشته و معمولا آن را کود سولفات آهن هم می نامند. ویژگی خاص این محصول عبارت از رنگ سبز ، آبدار بودن و حالت کریستالی آن است. قیمت سولفات آهن آبدار ۲ ظرفیتی ارزان تر است. نوع بسته بندی آن ، خلوص محصول و کیفیت آن بر قیمت ماثر می باشد.

قیمت سولفات آهن ۳ ظرفیتی

سولفات آهن ۳ دارای حالت پودری و خشک است. رنگ این محصول به دلیل ترکیب با یک یون بیشتر اکسیژن ، به صورت زنگ زنده (زرد یا قهوه ای) می باشد. این ماده بیشتر کاربرد های صنعتی دارد.

 

قیمت فروش سولفات آهن

به اطلاع فعالان بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی می رساند ، به منظور دریافت قیمت سولفات آهن ۲ ظرفیتی با کیفیت عالی و یا خرید این محصول با امکان عرضه خلوص متفاوت و در بسته بندی های مختلف به صورت پودری و کریستال ، با همکاران ما در کارخانه تولید سولفات آهن سینا تولید تماس حاصل فرمایید.