کارخانه تولید سولفات آلومینیوم سینا تولید

کارخانه تولید سولفات آلومینیوم سینا تولید قادر به تولید سالیانه صد ها هزار تن سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد پودری با کیفیت صادراتی و یا زاج گرانوله و گردویی می باشد. سولفات آلومینیم که با اسامی آلوم یا زاج سفید هم شناخته می شود دارای مصارفی مختلف صنعتی است اما بیشترین کاربرد آن در صنایع تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب کارخانجات است. با وجود اینکه بیشتر تولید سولفات آلومینیوم سینا تولید به کشور های عراق ، ترکمنستان و آذربایجان صادر می شود ولی امکان عرضه آلومینیوم سولفات برای صنایع داخل کشور نیز وجود دارد.

کارخانه تولید سولفات آلومینیوم

روش تولید سولفات آلومینیوم

سولفات آلومینیم یک نمک اسید سولفوریک و آلومینیوم است. پروسه تولید در کارخانه تولید سولفات آلومینیوم از طریق افزودن هیدروکسید آلومینیوم به محلول غلیظ اسید سولفات در شرایط کنترل شده می باشد. سولفات آلومینیوم سینا تولید در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی مخصوصی بسته بندی می شود ولی برای امور صادراتی می توان کیسه ها را در جامبوبگ جای داد و یا آن را بر روی پالت و به صورت تسمه شده ارسال نمود تا حمل آن آسان تر شود.

از دیگر ویژگی های سولفات آلومینیوم سینا تولید می توان به خاصیت منعقد کنندگی بسیار بالای آن اشاره نمود که سبب ته نشین سازی حداکثری مواد ناخالص معلق موجود در آب می شود. همچنین دانه بندی ریز این محصول موجب افزایش کارایی آن می گردد. سولفات آلومینیوم مرغوب به رنگ سفید بوده و فاقد هر گونه بوی خاصی است. ما سابقه همکاری گسترده با بسیاری از تصفیه خانه های شهری کشور و همچنین کارخانجات تولیدی مختلف در نقاط متفاوت را داشته و سال هاست که سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد و ۱۶ درصد مورد نظر صنایع را تامین می نماییم. در صورتی که قصد خرید سولفات آلومینیم را مستقیما از کارخانه تولید سولفات آلومینیوم دارید ، با بخش بازرگانی کارخانه سینا تولید تماس حاصل فرمایید.