تولید سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد پودری و کلوخه

تولید سولفات آلومینیوم به عنوان یکی از نمک های آلومینیم و با فرمول Al2(SO4)3 در بالاترین خلوص به صورت ۱۷% می باشد و به همین دلیل آن را سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد می نامند. با وجود اینکه امکان تولید آلومینیوم سولفات در خلوص های پایین تر نیز وجود دارد اما خلوص ۱۷ درصد آن دارای کاربرد در کلیه صنایع مربوطه بوده و همچنین تاثیر گذاری بیشتری نیز دارد. سولفات آلومینیم ۱۷ درصد از نظر ظاهری دارای حالت پودری یا کلوخه ، سفید رنگ و بی بو است.

سولفات آلومینیوم با نام های دیگر آلوم و یا زاج سفید در آب قابلیت انحلال پذیری ندارد بلکه به عنوان عامل لخطه کننده ، ته نشین می شود. از جمله ویژگی های سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد با کیفیت مرغوب می توان به میزان بسیار اندک فلزات سنگین و ناخالصی های موجود در تولید آن اشاره کرد.

موارد مصرف سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

  1. کاربرد بسیار گسترده در تصفیه آب آشامیدنی و پساب و فاضلاب صنعتی
  2. تولید خمیر کاغذ
  3. مصرف در صنعت رنگ و رزین
  4. به عنوان یک افزودنی خوراکی در صنایع غذایی
  5. عامل شفاف کننده در تصفیه روغن و چربی ها

شرایط انبار داری سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

  1. سولفات آلومینیوم باید در کیسه هایی از جنس پلی اتیلن با لایه ای از ورق آلومینیم نگه داری شود.
  2. محل نگه داری آلومینیوم سولفات باید یک انبار خشک با تهویه مناسب به دور از باران و آلودگی ها باشد
  3. در کنار مواد سمی ، قلیا ها و مواد واکنش دهنده نگه داری نشود

گروه سینا تولید به عنوان تولید کننده سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد با کیفیت بسیار عالی می باشد که بیشتر محصول خود را به کشور های همسایه مثل عراق ، ترکمنستان و آذربایجان ارسال می نماید. برای خرید سولفات آلومینیم ۱۷ درصد در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و یا جامبوبگ با بخش بازرگانی گروه صنعتی سینا تولید تماس حاصل فرمایید.