فروش سولفات آلومینیوم صادراتی

سولفات آلومینیوم نقش قابل ملاحظه ای در تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب کارخانجات تولیدی دارد و به عنوان یکی از پیش نیاز های این صنعت محسوب می گردد. سولفات آلومینیم یک ماده منعقد کننده است که از نظر ظاهری ، به رنگ سفید بوده و فاقد بوی خاصی می باشد. برخی کشور های همسایه ایران به دلیل مشکلات مختلف داخلی و یا عدم برخورداری از تکنولوژی لازم ، نیازمند واردات آلومینیوم سولفات از ایران هستند. سولفات آلومینیوم صادراتی ایران به صورت کلی به کشور های عراق ، ترکمنستان ، ارمنستان ، افغاستان و آذربایجان صادر می شود.

مشخصات سولفات آلومینیوم صادراتی

سولفات آلومینیم برای صادرات به دیگر کشور ها باید دارای مجوزات و استاندارد های لازم باشد. سولفات آلومینیوم مورد استفاده در صنعت تصفیه آب و فاضلاب دارای خلوص ۱۶ تا ۱۷ درصد یوده و پیش از خروج باید مدارک صادراتی و پلمپ بار ، SGS و دیگر مجوز ها اخذ گردد. معمولا در مرز های ورودی کشور مقصد ، آزمایشگاه هایی وجود دارد تا پیش از ورود محصول ، تست های لازم در مورد کیفیت سولفات آلومینیوم بر روی آن انجام شود.

بسته بندی سولفات آلومینیوم صادراتی

فروش سولفات آلومینیم در داخل کشور معمولا در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی تا ۴۰ کیلوگرمی عرضه می شود ولی برای صادرات ، این محصول در کیسه جامبوبگ و بیگ بگ بسته بندی شده و یا می توان در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بر روی پالت آن را ارائه نمود. بسته بندی سولفات آلومینیوم باید کاملا محفوظ بوده و اطلاعات مورد نیاز بر روی آن درج شده باشد.

به اطلاع بازرگانان و صادرکنندگان گرامی می رساند ، در صورت تمایل به خرید سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد برای صادرات به کشور های همسایه و به خصوص کشور عراق ، با بخش بازرگانی کارخانه تولید سولفات آلومینیوم سینا تولید تماس حاصل فرمایید.