عرضه و فروش سود پرک در اصفهان

گروه صنعتی سینا تولید به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولیدی ، وارداتی و صادراتی در کشور در زمینه فروش مواد شیمیایی و مواد فراوری شده معدنی می باشد. ما برای تامین نیاز صنایع تولیدی و خدماتی واقع در استان اصفهان و شهر های مختلف این استان اقدام به تولید و فروش سود پرک در اصفهان می نماییم. به منظور آشنایی هر چه بیشتر با انواع کاستیک سودا از جمله سود پرک ۹۸ درصد و سود مایع ۵۰ درصد با سایت سیناتو همراه باشید.

بسته بندی سود پرک

بسته بندی سود پرک در تمام دنیا دارای استاندارد مشخصی است. سود کاستیک پرک به صورت استاندارد باید در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی چند لایه که امکان نفوذ آب و هوا به داخل آن وجود نداشته باشد بسته بندی شود. زیرا سود پرک در صورت تماس با آب یا گاز دی اکسید کربن ، دچار افت خلوص و تغییر شیمیایی می گردد.

فروش سود پرک در اصفهان

خلوص سود پرک

با توجه به اینکه سود پرک از تبخیر و خشک کردن سود مایع ۵۰ درصد تولید می شود و با وجود مقدار ناچیزی ناخالصی در پروسه تولید آن ، حداکثر به صورت سود پرک ۹۸ درصد با یک درصد بیشتر یا کمتر قابل تولید است. البته امکان دارد برخی فروشنده های غیر معتبر در بازار ، با استفاده از ناخالصی های مختلفی مانند نمک ، خلوص و قیمت آن را کاهش دهند به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید مواد شیمیایی مختلف نظیر خرید سود پرک از مراکز معتبر اقدام نمایید.

فروش سود پرک در اصفهان

ارسال سود پرک به اصفهان در مقادیر مختلف به صورت عمده یا جزئی ، از طریق باربری ها و یا با استفاده از کامیون و تریلی امکان پذیر است.

به اطلاع کارخانجات و صنایع واقع در استان اصفهان می رساند ، به منظور خرید سود پرک ۹۸ درصد با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و یا خرید کاستیک سودا مایع با بخش بازرگانی گروه صنعتی سینا تولید تماس حاصل فرمایید.