آشنایی با سود پرک کلران

سود پرک کلران یکی از برندهای سود پرک یا سود سوز آور جامد موجود در بازار کشور است. سود پرک محصولی بسیار پر مصرف در اکثر صنایع و مشاغل بوده و نیاز فراوانی به آن در کشور وجود دارد. به همین علت تولید کنندگان سود پرک متعددی در ایران یافت می شوند. تمامی تولید کنندگان سود پرک ماده اولیه خود برای تولید این محصول یعنی سود مایع را از تعداد محدود تولید کنندگان آن نظیر سود مایع پتروشیمی اروند تهیه می کنند. اما تفاوت در کیفیت انواع سود پرک نظیر سود پرک کلران و خلوص های متفاوت آنها ، در روش تولید محصول می باشد.

سود پرک کلران یکی از برندهای مطرح تولید کننده کاستیک سودا جامد در ایران است که بیشتر محصول آن به خارج از کشور صادر می شود. مجموعه تولید کننده سود پرک کلران در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده و  کلیه مجوزات لازم جهت تولید سود پرک ۹۸ درصد را دریافت نموده است. سود پرک کلران در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی استاندارد بسته بندی می شود تا رطوبت محیط سبب کاهش کیفیت آن نگردد و همچنین قابلیت صادرات به دیگر کشور های جهان را هم دارد.

آنالیز سود پرک کلران

 محتویاتمقادیر
 خلوص سود پرک NaOH ۹۹٫۱۶ درصد
 کربنات سدیم Na2CO3 ۰٫۴۳ درصد
 نمک NaCl ۰٫۰۶ درصد
 سولفات سدیم Na2SO4 ۰٫۰۰۴۷ درصد
 دی اکسید سیلیسیم SiO2 ۰٫۰۰۱۹ درصد
 آهن Fe ۱۲٫۵ میلی گرم بر کیلوگرم
 سولفات آلومینیوم Al2SO4 کمتر از ۲۰ میل گرم بر کیلو گرم
فلزات سنگینکمتر از ۲۰ میل گرم بر کیلو گرم
مواد نامحلولصفر

قیمت سود پرک کلران

سود کاستیک پرک کلران یکی از برندهای شناخته شده بازار ایران همچون سود پرک نیرو کلر ، سود پرک گوهر شیمی و … است که اکثر مصرف کنندگان با آن آشنا بوده و از کیفیت آن جهت استفاده در خط تولید خود راضی هستند. به دلیل اینکه کلران یکی از برند های شناخته شده بازار است ، بنابراین قیمت گران تری نسبت به سایر انواع سود پرک موجود در بازار دارد.