معرفی معدن بنتونیت خاک رس سینا تولید

معدن بنتونیت خاک رس سینا تولید در استان های خراسان ، سمنان و اصفهان واقع شده است. به منظور تولید انواع فراوری شده و سفارشی بنتونیت همچون بنتونیت چاه ارت ، بنتونیت سدیمی ، بنتونیت کلسیم دار ، بنتونیت حفاری با استاندارد های API و اوکما و همچنین تولید بنتونیت در دانه بندی های مختلف جهت کاربرد در صنایع متفاوت ، کارخانه بنتونیت نیز در محل هر ۳ معدن بنتونیت خاک رس سینا تولید بنا شده است.

خاک بنتونیت این معادن از هر دو نوع بنتونیت سدیک و بنتونیت کلسیمی بوده و از جمله ویژگی های آن می توان به ییلد و جذب آب بسیار عالی و نیز رنگ بندی های متنوع اشاره نمود. خاک بنتونیت پس از فراوری و خردایش در کیسه هایی بسته بندی شده و برای مصرف هموطنان گرامی به سراسر کشور ارسال می گردد. بخش زیادی از محصول تولیدی در معدن بنتونیت خاک رس سینا تولید که دارای استاندارد های صنعت حفاری می باشد به کشور های همسایه نظیر عراق ، ترکمنستان و آذربایجان صادر شده و همچنین بنتونیت حفاری تولید شده در کارخانجات سینا تولید برای حفاری کلیه چاه های آبی و نفتی مناسب است.

یکی از مهم ترین صنایعی که بیشترین خرید و مصرف را از معدن بنتونیت سینا تولید انجام می دهد ، صنت تولید خوراک دام و طیور است. بنتونیت بهترین ماده برای تولید جیره غذایی پلت شده دام و طیور بوده و هر چه میزان جذب آب بنتونیت بالاتر باشد ، کیفیت خوراک تولید شده نیز بهتر خواهد بود. با توجه به این که جذب آب بنتونیت معادن ما بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ بوده و نیز در رنگ های مختلف مانند سفید ، کرم ، صورتی ، سبز و … عرضه می شود بنابراین برای تولید خوراک پلت شده کاملا مناسب است.

به اطلاع مصرف کنندگان گرامی و کارخانجات فعال در صنایع مختلف می رساند ، به منظور خرید بنتونیت به صورت بنتونیت سدیم دار و بنتونیت کلسیم دار با استاندارد های رایج جهت مصرف در کاربرد های متنوع ، به صورت فله ای و یا کیسه ای با جذب آب عالی و قیمت ارزان ، با بخش بازرگانی معدن بنتونیت خاک رس سینا تولید تماس حاصل فرمایید.